|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
2004-11-05 Tror jag hittade hit via någon sökning då jag köpt min första BMW, en 730-95:a Eller så kanske Hasso tipsade, jag minns inte riktigt! :) |
|
|
Så här långt kan man dra vissa slutsatser av inläggen bla att det finnns en hel del veteraner kvar på AP :) vilket är enormt roligt. Synd bara att alla inte är lika aktiva (skriver inlägg eller gör sig hörd) Kunskapsnivån och engagemanget som finns här är nog svårt att hitta någon annanstans om det ens går? Ställer mig också till den skaran som tycker att AP är svårslaget, må den ha sina brister (Edit funktion) men helt klart utan tvekan bland det bästa BMW forum som finns. AP är väl en del av ens BMW ägande, svårt att vara utan någon av dem alternativen helt enkelt. BMW M-POWER |
|
| id 31 :) | |
|
2005-05-24 Skriver sällan nu mera men scannar av trådar och läser om det dyker upp något intressant. Men har man skrivit om rost på E46 för 14'e gången (t.ex) känns det lite som allt är sagt. Nu kör jag inte längre BMW och har därför svårt att ta del av nya, egna, erfarenheter vad det gäller just BMW. Men jag är inte död än ;) "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
2002-01-04 AP är numera det främsta skälet som (återigen) talar för en BMW i framtiden! Bästa forumet i Sverige, som jag hittat iaf. Kanske litet väl mycket påhopp och otrevligheter på sistone, men det ligger väl i tiden att folk som vuxit upp med ett tangentbord även ibland gömmer sig bakom denna - och glömmer av att behandla BMW-kompisar med tillbörlig respekt...ty det är inte bilarna som förenar, utan intresset? :) |
|
|
Det är ju i regel den äldre generationen som brukar stå för syrliga kommentarer på detta forum tycker jag :) Jag kom hit för 4½ år sedan, i samband med förvärvet av min första BMW. Jag tycker inte AP är mycket bättre än något annat forum. Mycket OT tycker jag, dock rätt vettig nivå på folket och inte massa bjöjjraggare. Jag trivs helt ok. |
|
| Är inte en stor del av den "hårda attityden" ett resultat av skriftlig kommunikation och dess tolkning? Det kan vara helt andra känslor bakom inlägg än vad betraktaren ser. Ett inlägg kan uppfattas som drygt när skribenten enbart vill försöka hjälpa i all välmening. Jag är övertygad om att AP hade varit en bensinstinkande syjunta om AP existerat som en lokal fysisk community :-) | |
|
Registrerad 2005-04-24 . Ägde en Bmw 528 -98 då, och hittade hit via ett tips på ams forum då jag ställde en fråga som gällde min bmw, tror det var om sesormattan i passagerarstolen , som jag sen fixade för 30 kr istället för ca 3000kr med hjälp av Hassos guide. Äger dock ingen bmw nu o är inte så aktiv att göra inlägg här, men kollar över vad som skrivs nån gång om dagen. /Peder |
|
|
2002-08-27 14:08 (För 3.653 dagar sedan) Faktiskt 10 år sedan jag reggade in mig, tror jag ska äta mig en tårta som jag har kvar i kylen :-)) |
|
| Grattis på 10 års dagen då! ;-) | |
|
AMET: sparat sedan 2002? ___ //Ulf |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
2003-03-20 Skulle importera min första bil, en 523 utan AC ?!?!? Men den var fin och gick bra :) Hittade hit genom surfning. "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05375 |
|
reggad 2009-02, men har varit inne på sidan sedan 2004 då jag hade min 540i -E39 AP och forumet har varit till jättestor hjälp för mig, framförallt vad gäller min 850i. Både inför köp och diverse mekartips. Stort tack till alla engagerade! |
|
|
2006-02-11 22:26 - Är jag registrerad. Så man är ju relativt grön i de här kretsarna. Men visst hängde man en del här i några år innan det. Var ju lite ovant när det byttes från bmwpower.nu Stor tillgång som gör ägandet av bmw ännu bättre. Tackar för all hjälp man fått och hoppas att man kan hjälpa till lite nuförtiden också. Har mest kunskap om E30 och E36 compact då det är de bilarna jag har ägt. BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
| Nja tårtan var fin, men inte så gammal ;-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.