|
|
|
|---|---|
markus00 |
Någon som känner till nån firma som modifiera en E46:a så att den får dubbla dubbla utblås något liknande M3:an??? |
markus00 |
Det är denna modellen jag menar -oo----oo- |
| Ferrita? Avgasteknik Uppsala? | |
|
Det vill jag ha till min 540 nån mer än feritta Vill oxå ha kompressor..... |
|
| Kilen: Om du åker e39 så måste du byta golv för att få plats med dubbla utblås. Kolla bilsportguiden så kanske du hittar ngn närmare dig? | |
| Länk | |
|
Hmmm ferrita finns i GBG... Vill oxå ha kompressor..... |
|
|
kilen Vill du ha system ala M5 så får du byta ut golvet bak och även flytta på batteriet. Delarna köper du ifrån BMW dom går på ca 8000;- sen får du räkna med arbetskostnad på ca 3-4ooo:- plus ditt avgassystem förstås. Det är 540is på detta forum som har kontakten med plåtslagaren som kommer fixa detta på min bil. Mvh Niklas Support Your Local Big Red Machine |
|
|
>BMW-v8 Är det arbetskostnad på BMW? Har hitta en kille som gjort det utan att byta golv å så.. Bellevue bil I sthlm tror jag det var, bilen finns på börsen. Har en i GBG som skall se om det går.. Mellan tank o bakspoiler.....? Jag har inte ens suttit i 540 än så jag har ingen aning hur det ser ut....? Vill oxå ha kompressor..... |
|
|
>killen Är det E34 du tänker på? tanken på en E39 sitter framför/ovanför bakaxeln... |
|
|
Som jag sa: har inte ens suttit i en 540.... se min profil Vill oxå ha kompressor..... |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Till E39 SEDAN (m5bakspolier krävs) finns det ett kellnersystem,som ger samma look som M5-e39(fungerande) utan att modifiera golvet. Det kanske finns nått liknande M3 stuk till E46. Länk Länk En kompressorbetyckad 530-01 ägare hade beställt ett system från Kellner direkt och var mycket nöjd. MVH Hasso |
|
> Hasso: vet du någon som importerar från dem.... Vill oxå ha kompressor..... |
|
markus00 |
Någon som vet någon firma som importerar eisenmann avgassystem??? |
| markus00: www.xerius-racing.se | |
markus00 |
tusen tack!!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.