|
|
|
|---|---|
|
Kanske borde lagt denna i PowerBörsen men lägger den här istället då det inte är en ren annons. På grund av 2 oseriösa köpare så står jag nu med en bil hemma för mkt. Önskar: en BMW M3 E46 SMG Finnes: Fullutrustad Jaguar XF DS 275 diesel HK. 2010 fortfarande vagnskada m.m. Minimum 100k emellan. | |
|
Tror det är bättre att du säljer en jaggan privat,och sedan letar efter din dröm m3e46... vad har du för krav/önskemål på årsmodell,miltal,färg,utr m.m coupe/cab? har du speciella önskemål,så är tyskland det enda rätta... jag letade i tyskland i 5 mån innan jag hittade min pärla hos BMW Munchen.... leta här hemma,var aldrig ett alternativ....fanns inga som uppfyllde mina krav Länk *underbara bilar* lycka till |
|
|
Jo visst är det så. Men nu så var affären klar mer eller mindre och jag provkörde 2 st e46, och efter det så är jag fast och vill gärna hinna köra lite innan den ska ställas av för säsongen. Mina krav är inte jättehöga år: 03- färg: gärna mörk mil: inte allt för mkt över 10 000 absolut inte cab. Får hoppas att det blir affär med någon |
|
|
facelift är ett stort + satsa på 04-05 06or finns det inte många av eftrsom det är sista årsmodellen har du fler frågor,så hör av dig till mig sebbe76@msn.com så ska jag hjälpa dig så gott jag kan lycka till |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.