AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
898

Tempgivare till färddatorn vart?

Bl
479
Blomman
525D F11 M-Sport -11
118D E87 -09
Är de nån som vet vart kabeln kommer ifrån och vart den ligger? jag var till skroten och köpte en tempgivare men jag hittar inte kabeln =( något iriterande..
Visa användare
351
CLiFF
735iAL V8 E38 -98
Om det är fördraget så ligger kontakten allra längst fram i högra hörnet, lagon otillgänglig under lyktorna, luftburken mm. Min var prydligt uppfäst och "lättast" att hitta genom att köra upp huvudet underifrån.

Lycka till,

// CLiFF
Bl
479
Blomman
525D F11 M-Sport -11
118D E87 -09
okej då ska jag kola de och jag hoppas jag hittar den för tempen vissar -37grader =)
Thomas90
kabeln kommer ned vid det högra dimljuset. MVH

EN liten fråga, jag har letat länge efter kabeln till min givare då jag monterat lilla färddatorn. Sitter er givare oxå på vänster sida eller på höger sida?

Eftersom ni säger att kabeln kommer fram på höger sida blir jag lite nyfiken då jag inte letat speciellt mycket där, har iof en E34 men dom bör ju göra liknande konstruktioner tycker man..

www.bimmer.nu
sidan för bmwtokar!
Blomman jag har samma problem, överaska mig med med bra pris på denna del!? Nä men vad kostade den??

Petter
Bl
479
Blomman
525D F11 M-Sport -11
118D E87 -09
Den var bilig. Jag skulle ha en varningstreangel, bälteslås i bak och tempgivaren.. allt fick jag ge en hundring för på skroten i uppsala =) Men kabeln har inte kryppt fram än så jag funderar på att ta bort kofångaren så ska den nog komma fram. =)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.