|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som varit och kikat på E36 M3:orna som ligger på powerbörsen? Skulle haft tag i en med ok skick:) | |
|
Länk 110 000:- Den är fin! Trött på att ställa in varje vinter nu, så må ha nå nytt. Finns på mailen om det skulle vara av intresse. |
|
| Lite väl dyr bara:) | |
|
kommer ihåg jag sålde min m3 coupe-98 technoviolettmet(grymt bra skick) med 13000 mil för 139...det var 2006......6 år sedan:):) ska du ha cab eller coupe?eller limo? SMG eller MAN? köp minst 97 så får du facelift och slipper bl.a den stora o fula traktorratten:) |
|
| Fin bil Quakesk! Men dryga 11000 mil är väl inte så lågmilat? Lågmilat är typ 6000mil, mellan 10-15000 mil är väl "rätt normalt om historiken går att följa". Med tanke på att en M3 Coupe E46 ligger runt 150" i bra skick så kan det bli svårt att få 110", men inte omöjligt förståss. Jag gissar dock på ett slutpris kring 90" i allra bästa fall. Lycka till med försäljningen! | |
|
Trevlig utrustning på den länkade får jag säga! Individual både på lack och inredning + Vogelaugenhornträ, kromade dörröppnare och de flesta tillval. Länk hade varit bättre med 1äg i sverige än 5 annars ser det bra ut. Stephan |
|
|
Länk sv-såld,men som alltid /eller för det mesta när det gäller sv-sålda så är det snikutrustad.. + för färgen+miltalet dock |
|
| Bianca: SMG är ett stort minus, speciellt på E36. Avstå!:) | |
|
Bianca håller med ang traktor ratten:) Limo eller Coupe hade jag tänkt mig. |
|
|
Vad tror ni om den här Länk |
|
|
med lite prutande Länk Länk |
|
|
Av en handlare är det nog svårt pruta några större summor. Vill helst ha en original bil och gärna utan vinge på bakluckan:) |
|
| Den blåa coupén som säljes av Björn har jag och min son varit och tittat på och det finns en del saker som gör att man bör pruta ordentligt: Bromsarna vibrerar och tar lite dåligt displayen till ac är helt svart går ej att styra fläkt hast bl.a. Bromsljuset skriver han om att det är en kontakt som är trasig men felmeddelandet larmar om trasig säkring, så troligtvis är det kabelbrott och/eller kortslutning. Vindrutetorkarna hade slutat fungera oxå vid något tillfälle, motorrummet såg inte heller speciellt fräscht ut. Och så var det klarlack släpp på Gt vingen, fälgarna lite kantstötta oxå. Synkringen på 3:an växel lite dålig. Stötdämparna runt om slut. | |
|
Ohh trodde först det var min bil du skrev om Roken, heter också Björn :) Men såg sen att det stod den blåa, för inget av dom felen har min bil hehe. Mvh |
|
| Priset måste nog justeras även utan fel:) | |
|
Stephan735i Trevlig utrustning på den länkade får jag säga! Individual både på lack och inredning + Vogelaugenhornträ, kromade dörröppnare och de flesta tillval. Ja om man tycker de är utrustning med lite andra färger. Annars så saknar den PDC, Farthållare, Färddator, El-stolar, El-rutor bak, icke-rökarpaketet med mera.. Så rätt tunt utrustad skulle jag vilja säga.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.