|
|
|
|---|---|
|
Jag har beställt och betalat en uppsättning velourmattor på denna site. Nu undrar jag om jag blivit lurad då de inte svara på mina mail och det finns inte något telefonnummer till dem... Någon som har erfarenheter av detta företag? | |
|
Såg bra ut! Helt OK priser. Vad är det för färg på original BMW velour? |
|
|
More: beror ju på vad du har för inredningsfärg. Flywheel: Länk <- ägaren till domänen iaf. Något att börja med om du vill söka kontakt. Annars verkar siten funnits ett tag men jag hittar inga direkta klagomål om dem. |
|
|
Tack för informationen, ger dem lite mer tid att skicka min beställning. Håller er uppdaterade om hur det går. |
|
|
Gör gärna det! Lite intresserad av velourmattor till extrabilen. Dom där ska väl skickas från Holland eller nåt så kan nog ta några dar... |
|
| Skrev ett inlägg på deras facebook-sida, fick svar att min order är skickad från fabriken idag...återkommer med liten review när jag fått dem. | |
| Kanon då! Japp, berätta sen! | |
|
Har fått mina mattor tidigare, köpte en uppsättning Super velour till min X3:a. Mattorna verkar vara av hög kvalitet och är rätt tjocka, känns riktigt prisvärda. Undersidan på mattorna är av ojämn gummi/plast, vilket gör att de hålls på plats. Det följde också med "mattfästen" så att mattan på förarplatsen hålls ordentligt på plats. Än så länge, ett bra köp. |
|
| Ok det låter ju bra. Lär bli en uppsättning såna då. | |
| Köpte mattor här för ett år sen. Funkade bra! Det enda var bara att det var förskottsbetalning. | |
|
Även jag köpte här för något år sedan. Leverans exakt på tid, varken för tidigt eller för sent. Kanske en precision som man ej är van vid. Kvaliteten och passform bra. Enda anmärkningen skulle kanske vara fästena. Enligt websidan skulle mattorna levereras med fästen, original eller egna. I praktiken kom det bara fästen till de främre mattorna, de bakre hade inte ens hål för fästena. Inget stort problem eftersom det gick lätt att göra hål och flytta över fästena från de gamla, men det gäller då att man sparat de gamla mattorna. |
|
| Det här är mitt första inlägg här på Autopower och jag passar på att använda denna tråd så att vi slipper en ny i onödan. Jag hade tänkt att beställa velourmattor till min 325 Coupé -01 från bilmattor-online.se. På hemsidan har man gjort två indelningar av mattor till E46, 1998-2001 respektive 2001-2005. Jag antar att man syftar på faceliften i den andra kategorin men missat på årtalen. Troligen så är det den första indelning som är aktuell för mig men jag är inte säker. Är det någon som vet vad som gäller? | |
|
Faceliften kom senare på coupén (2003?) så det kan inte vara det. ------- //Lövet |
|
|
Precis, det är det som förvirrar. För t.ex. -01:an och -02:an borde ha samma typ av mattor. Jag mailade till sidan igår och frågade, men väntar fortfarande på svar. |
|
|
Det kan mycket väl vara så att de helt enkelt har fel ;-) Jag har köpt mattor där tidigare. Tyckte de såg riktigt trevliga ut med tanke på hur lite de kostar Köpte deras näst dyraste variant. ------- //Lövet |
|
|
Trevligt att höra. När det har benat ut sig vilken typ jag ska ha så blir det en uppsättning. Men det var alltså typen som enbart heter Velour, som du köpte? |
|
|
Det stämmer bra ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.