|
|
|
|---|---|
|
Länk undra vad försäkringsbolaget säger? :) | |
|
Flashback värkar ju var en pålitligt, ödmjuk och fördoms fri forum!!! Alpina B8 Länk |
|
| FB är internets rövhål. Man blir förbannad på alla troll och rassar. | |
|
Det jag funderar på är får man verkligen publicera namn och adress osv hyr som helst? Alpina B8 Länk |
|
|
hyr= hur. Alpina B8 Länk |
|
|
Inte i Sverige, men FB ligger på brittiska (tror jag) servrar och har sitt huvudkontor i New York så då kommer man runt den lilla detaljen. /Masten |
|
|
Där ser man, kul om den uthängda personen inte är den som är skyldig till olyckan!!! Alpina B8 Länk |
|
|
Om man läser på Flashback så har bilen tagit ett skutt ner för en höjdskillnad på två meter, träffat en husfasad, plöjt en trädgård, gått igenom en häck, slagit runt, träffat ett träd två meter upp (enligt ett vittne, skador skall finnas) och sedan slagit runt igen ner för den backe där motorn ligger. Eventuellt med reservation för viss överdrift på det forumet... Det har sannolikt gått fort, mycket fort, och att drivlinan som förenklat hänger i ett par gummifästen lossnat tror jag inte är så ovanligt. Kolla på bilder efter andra krockar i höga farter så brukar man kunna se en lös motor, bilderna från svensken som tog sig ett glas och sedan skrev av en Ferrari Enzo är ett exempel. Och med tanke på detta tycker jag det är mycket imponerande att föraren klarade sig så väl som denne gjort, tyvärr fick det konsekvensen att han misshandlade ett vittne till olyckan såpass att denna också fick en tur till sjukhuset vad jag förstått. //Bjersér |
|
|
Alltså visst tragiskt, men jag kan inte låta bli att le åt händelsen. Vad är det för jävla tomte som kör genom trädgårdar, hoppar och voltar så motorn lossnar för att sedan kravla ur och slår ner första offer man hittar? haha vafan |
|
| Jäkla tur att inga ungar kom till skada! Sedan får man väl hoppas på att det var en biltjyv och inte ägaren som stod för dådet, läskigt om det är en äkta "Falling Down" :( | |
|
Psykisk ohälsa kan ju vara orsaken?! Alpina B8 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.