|
|
|
|---|---|
|
Hej. Har fösökt begripa vilken felkodsavläsare jag borde köpa för att läsa felkoder på en e46:a 2000 men det är en djungel med protokoll att välja mellan på odb2. man känner sig bara totalt vilsen. någon som kan rekomendera specifik produkt? prisläge 0-1500kr. | |
|
Denna fungerar perfekt Länk |
|
|
Hijackar tråden lite: Har någon typ av elektriskt problem i bilen, någon i stockholm som skulle kunna låna ut ett diagnosinstrument för E46 några dagar? Mvh Martin |
|
|
tackar, ser mycket prisvärd ut. fattar jag rätt att programvara ingår? enda bekymret är att jag inte har en laptop i garaget. |
|
|
Så nu är det igång och funkar. Fick tag i en laptop efter ett tag. Var ett himla pillande att få igång på windows 7. Som bonus funkade den på min e39:a också. Tack för tipset alpinturbo. |
|
|
Hej Bulldozer,jag har själv en 320-00 och en 523-97 som jag behöver läsa felkoder på,men det är olika anslutningar på dem.Det ser ut som att det adaptersetet du köpte har både rund och rektangulär anslutning,stämmer det? Isåfall är det kanske ett sådant jag är ute efter. HBK |
|
| koola, stämmer. jag har den stora runda under huven på 523:an och den lilla inne i bilen på 318. Den runda är en adaptersladd som sätts på den kantiga. | |
| Bra,jag har den runda inne i bilen och den lilla kantiga under huven på 320-00,alltså bägge två,men man läser av olika på dem.På 523:an är det en rund som på din.Blir nog till att införskaffa ett sådant.Tack för tipset:) | |
| tacka Alpinabiturbo, hans tips från början. Som sagt ha mycket tålamod när du ska sparka igång programmen. 32 bitars XP verkar vara att föredra framför 64bitars WIN 7 som jag har på den datorn. | |
|
Denna kan duga mkt enkel o få igång o visst visar den felkoder mm. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.