|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har ett litet problem med min e39 -96. Centrallåset fungerar inte fram, varken med fjärrkontrollen, knappen eller nyckel i dörren. Misstänkte då motorn i dörren, men den fungerar som det ska. Mätte mig fram till att motorn får ström, 12v på en kabel när man låser och 12v på en annan när man låser upp. Men ändå tjuter det bara svagt från motorn när man försöker låsa eller låsa upp.. Någon som har någon ide om vad det kan vara? Tack på förhand. | |
|
Hej! Funkar elspeglarna? På min E39 har speglarna och c-låset fram lagt av och det är tydligen den modulen(vita)under handskfacket som är paj. Stoppa döden på våra vägar, kör på trottoaren! |
|
|
Speglarna fungerar ibland. Centrallåset har aldrig fungerat, dock så glömde jag att tillägga att om man låser med nyckeln i dörren så låses alla dörrar utom passagerar dörren fram. Får titta närmare på den modulen, tycker det är konstigt när man får fram signal till motorn.. Tack för hjälpen! |
|
|
Har precis samma problem på min, låser/låser upp med nyckel och högerdörren är död. Sägs att det är modulen som är problemet. Stoppa döden på våra vägar, kör på trottoaren! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.