|
|
|
|---|---|
|
Fälgarna är som nya men däcken är nästan slut (ca 4mm). Kanske klarar en till vinter. Vad är värdet tror ni? Länk Har sett folk sälja likadana fälgar med bättre däck för 25.000kr. | |
|
Svårt det där med värde på fälgar, orginal (kvalitetsfälgar) verkar tyvärr vara svåra att få bra betalt för, lättare att få rejält betalt för dåliga-kina-bling-bling-fälgar. Och fälgar utan/med dåliga däck brukar vara ännu sämre värde på. Men tycker ändå att du borde få 10-15 tusen av rätt köpare. |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Värdet är detsamma som någon är beredd att betala. Tror dock inte att det handlar om 25 kkr. "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05375 |
|
Som indikation finns det helt nya för ca 15.000:- Länk |
|
| Jag kan ta dem för 7000kr | |
|
Köpte nyligen en uppsättning 270M fälgar lackade i svart med nästan nya vinterdäck på ebay för 13000kr. //Robban |
|
| Runt 10' tror jag du kan få för dem. De sitter ju snyggt på vanliga E9X också. Länk | |
|
Sålde mina med friktionsdäck och bra mönster för 14 tusen förra året. Jonas |
|
Ja 153 Mercedes C63 AMG kombi 2011
BMW M3 E46 "CSL" ESS 2002 BMW 320d x-drive M-Sport E91 2010 |
Sålde mina M5 e60 originalfälgar i nyskick med helt nya vinterdäck för 14000kr i vintras. Skulle tro att ett rimligt marknadspris är ca 7000kr om däcken är 4mm kvar på! |
|
Jag hade sådana tidigare med vinterdäck på (Michelin), hade gått några hundra mil, sålde dem för 12 tkr. Känns rätt rimligt enligt mig, så runt 10-15 tkr beroende på däck borde du kunna få ut, / Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.