|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Okej, underbart och tack för hjälpen :D :D Ska ta det någon dag i veckan :) Jag ska se ifall jag kan få ut pinsen hela sen trycka i dem i d-blocket bakom stereon ;) Skiter de sig får jag köpa nya och fästa själv :) Men en fråga till! Var du på bmw och fick mjukvaran inlagd eller upptäckte bilen aux själv? Kan du höja/sänka på ratten osv? :P |
|
|
Fixade allting själv från botten till toppen Bilen kommer aldrig att upptäck aux det måste kodas till capplmodule (idrive) kan alltid höja/sänka med ratten, kodade till även så jag kan ändra bas/treble i aux meny, märkte direkt att basen sjönk en bit om man jämför med vanliga skivor lycka till En gång BMW alltid BMW |
|
|
Ja du gjorde de bra måste ja säga! Men hursom du lämnade in bilen på kodning efter du gjort aux installationen? Om du inte lämnade in bilen, hur gjorde du då det själv? :D |
|
|
Chestor: Va inte blyg nu ;) vore grymt om du kunde svara på ovanstående :) ang kodningen! |
|
|
Hej Inget hemligt jag kodar bilar själv, håller på med det minst en gång i vecka En gång BMW alltid BMW |
|
| Dags för mig att byta yrke då om ja vill få de gjort av mig själv :P Skit också ;) | |
| Nu har jag hittat NCS Expert, INPA, EDIABAS och allt va de heter "all in one" download. Ska ev försöka göra programmeringen själv, de kan vara bra (billigt) att kunna göra saker själv inte enbart för aux, men också andra saker som mjukvaru-uppdateringar. Samtidigt är de ju lite kul också att få försöka själv. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.