|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag undrar vad m-paketet respektive sportpaketet innebär för förändringar och delar mot original? Jag har verkligen sökt överallt men inte hittat någon ställe där det tydligt står vad det innebär att ha m-paket eller sportpaket på en X5. Tack på förhand! | |
|
du har annorlunda spoilerpaket på M-sport, den har heller ej möjlighet till fotsteg, lite annorlunda lampor i fram också, det är väl det huvudsakliga. Den har förstås M-ratt och instegslister också. Annars kommer jag inte på något direkt. Har själv en X5 40d med Sportpaket och har funderat några gånger varför det finns både och. Personligen tycker jag den med Sportpaketet är snyggare då jag tycker att en X5 utan fotsteg ser lite naken ut. /Anders |
|
| Jag har också en X5 40d och tycker som Anders att M-paketet inte tillför något i det här fallet utan snarare tvärtom. Frågan är ju även vad sportpaketet tillför om man ändå har komfortstolar, adaptive drive, annorlunda fälgar och högglans som tillval? | |
|
Tack för svaren! M-paketet såg tråkigt ut när det saknades sidesteps, jag har aldrig lagt märke till att de saknades just på de med m-paket. Sportpaket får det blir helt enkelt! Mvh Mattias |
|
|
vad har du tänkt köpa för modell och med vilken utrustning TP_? /Anders |
|
| Tycker att de lackade listerna runt hjulhusen + stötfångarna på M-paketet gör att det ser lite trevligare och modernare ut. | |
| Med känsla håller jag med... | |
| Håller med Anders. Fotsteg på en SUV är som rails på en touring. Ser naket utan. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.