|
|
|
|---|---|
|
hur går man tillväga för att fixa 4 pipor på e39 + jag vill ha lite mer ljusare motorljud :D ?? asså, jag kan inte byta delar och sånt själv, så jag antar verkstad tar över därifrån... tex www.schmiedmann.se, har dem egen verkstad i stockholm? | |
| Tejpa fast 3 rörstumpar | |
|
Montera en sådan här på avgassystemet för ljusare motorljud: Länk |
|
Ro 553 Alpina b7-86
Mini Cooper -19 Saab 9000 Talladega-90 Camaro -77 Saab 9000 Mellberg Ford Mondeo -14 |
Spara dom pengarna till nästa bil. "You can call me Bon" |
|
Länk Min gamla e39:a BMW CS #5206 |
|
|
"[LÄNK] Min gamla e39:a BMW CS #5206" oj, den var ful tycker jag. jag vill ha så här: Länk |
|
|
Du vill ha ett ljusare ljud? Ja du.. Menar du "justare", alltså mer och trevligare? Om Schmiedmann har verkstad eller ej i Stockhom måste ju stå på hemsidan du länkade till? Det var väl inte så snällt att kalla någon annans bil för ful, när man ber om hjälp? |
|
| Aha, om du menar justare ljud kan du glömma den lilla ångvisslan då den bara lär ge dig ett ljust ljud. Som de där sista tonerna när du sjunger skalor alltså. | |
| Köp en M5a.... | |
|
Gå in på schmiedmann, beställ 4 pipe Schmiedmann sportexhaust 4X80MM tailpipes Produktnummer: SCM394 Länk Åk med grejerna till din närmaste avgas firma typ Speedy eller vad som helst. Få det installerat. Så har du exakt som du vill ha det. |
|
|
Om min bil var ful, hur ser din egen ut? BMW CS #5206 |
|
|
Varför ska du ha 4 pipor ? Folk kommer bara tycka det är skumt när det inte är en M5:a Snyggare då som Christer Silven har, då ser man att det inte är ett wannabe M5 upplägg iaf. |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Håller med. Lite som att klistra på ett M märke "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05375 |
|
Kika på länkarna för goare ljud visserligen inte 4 pipor som du eftersöker. Länk Länk mvh |
|
|
sorry glömde en länk Länk |
|
| Vad säger bilprovningen om den typen av modifieringar? | |
| Tänker på bullernivåer. | |
| Riktigt snygg bil christer ! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.