AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.229

vad skulle ni ge för denna m3

fr
18
frankie13
Bmw 325i cab -94
hejsan

jag undrar vad ni har att säga om denna m3a en polare är sugen på och skaffa sig en m3 jag tycker den har gått lite långt men jag kan inget om m3or
vad är ett rimligt pris för denna

Länk

mvh
Lägg till 50-70 tusen på inköps budgeten dom pengarna sparar man lätt ihop på underhåll av en m-bil. Och satsa på en som inte gått lika långt dom flesta verkar ligga runt 10-14 tusen mil.

Sen var det ju rött skinn!!! Som enligt mig blev omodernt redan på 70-talet men alla har vi olika smak.

Visa användare
1.057
Tor
M5 Touring -2008

Vet ingenting om den bilen, men den kan säkert vara ett prisvärt alternativ.
Har säkert också gått mindre i verkligheten än många av "12.000 milarna" på blocket.
Den röda skinnklädseln höjer ju inte precis värdet oavsett vad man tycker om det.
Men är bilen schysst, går bra och man prutar ner den till 110-120, tror jag att man får en bra bil för pengarna.

Dom mest överprissatta bilarna just nu (i mitt tycke) är M3 E46 och M5 E60, kolla i Tyskland så får du se vad dom ligger i för priser.

Ho
1.395
Hobbe Z4
BMW E82 1M -11
BMWCS/BMWSC
Stockholm
M3 CSL?
Vad är CSL med denna bil?

BMW Club Schweden-BMW Sport Club
Bi
3.797
Bianca
130iM-Sport LCI E87 2009/12

Tor...vet ej hur det är med dom tidiga årsmodellerna av m3e46...men de sista 05-06 är inte speciellt billiga i tyskland heller,...ifall man inte handlar av en vimpelhandlare...

Dock m5e60 2005-2006 har sjunkit avsevärt mkt....faceliften kostar lite mera
fr
18
frankie13
Bmw 325i cab -94
hej

tack för alla snaba svar
jag håller med att det röda skinnet är 70 tal det är ingen csl jag ringde till han och frågade varför det stod csl i annonsen men han visste inte att det stod så tydligen var det en annan som hade satt in den men nog kollar man vad som står i annonsen om en polare satt in den jag frågade om det har blivit gjort nåt med den i reparations väg men han visste inte så priset var fast sa han men det står klart och tydligt att bvsa gäller polarn får leta upp en annan tycker jag ska prata med honom imorgon

mvh
Visa användare
1.057
Tor
M5 Touring -2008

Bianca, jo jag vet att 05-06 kostar en hel del i Tyskland, det är inte dom jag tänker på utan dom 01-03 som ligger ute för runt 200.000:- och ibland över.
Denna tex:
Länk

Och som sagt M5 E60, kom ut en -05a idag för 349.000:-, för det köper du en LCI med Premium Selection i Tyskland (Euron kostar bara runt 8.20)

Bi
3.797
Bianca
130iM-Sport LCI E87 2009/12

Helt rätt Tor....
LCI är att föredra alla dagar i veckan....+ Premium Selection
euron är riktigt låg nu.
förra våren när jag var nere i Munchen för att hämta min,så fick jag 8.95....och det tyckte jag var bra kurs :)
Visa användare
1.057
Tor
M5 Touring -2008

Jo Euron har ju hållit sig på en ganska låg nivå senaste åren. Vill minnas att den låg på runt 9 kr när jag var ner 2010 och hämtade S600an.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.