|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Någon risk borde det ju inte vara eftersom det bara är kosmetiska delar. Skulle vara om någonting är kapat på fel sätt (gälarna på sidan exempelvis) nåt som kan leda till rost. Priset är högt för en 320 cab men det är ju ingen vanlig 320 trots allt. Ser bra mycket skojigare ut. ------- //Lövet |
|
| Det ser ut som det är M3 baksärmar med vilket innebär en hel del plåt-jobb (dvs rost-risk på ålderns höst om det inte är gjort riktigt) | |
|
Men det är sjukt snyggt! Så länge det inte sitter ett M3 emblem på bilen gör det väl inget att det är en 320-motor, för att glida i solen och lyssna på en rak 6a räcker den motorn :) |
|
|
Jag håller med er, blir det aktuellt så får man kolla allt nog. Med allt som är gjort känns det nästan som att det hade varit enklare att byta motor. Undra om det ryker från alla fyra i bak.. |
|
|
Nej, ombyggd 320 till M3 är inget jag skulle satsa på. Köp en orginal 320 istället. E46 cab är den snyggaste cabben BMW gjort. Ska men ha piper bak så ska de stå i proportion till motorn, i annat fall blir det bara löjligt. E |
|
|
Kommer med en uppföljning, det blev 330in som var med i första inlägget. Är kalasnöjd så långt, är endast sommarkörd sedan imp 2003 inte hittat någon rost på dom klassiska ställena och är i ett riktigt bra skick för att vara 11 år. Papper på allt från inköpskvittot i Tyskland till senaste besiktningsprotokollet. Så nu saknas bara lite sol..... ///Johan |
|
|
Grattis till köpet! Fick du med hardtoppen? Jag har ett svagt minne av att det fanns en Hardtopp till bilen. Det är värt mycket enligt min uppfattning. Lite sol kan jag utlova - frågan är bara när. Cabsessongen 2012 är över i Sverige för den här gången och återkommer nästa år 2013. Personligen hoppas jag, som många andra, på en bättre sommar 2013 än den 2012 som var usel. E |
|
|
Hardtop fanns inte till denna,du tänker nog på Christers bil som länkades i samma inlägg.Hardtop är inget jag kommer sakna kommer ha den påstäld ett par veckor till. Håller med hoppas på en bättrw sommar 2013. ///Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.