|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om det går att använda ett USB-minneskort och spela musik genom det uttaget som finns inuti mittkonsolen? Går det sen att styra musiken via iDrive? Hade ju varit mkt smidigt i så fall... / zeed | |
|
Jag gör det på min 525da-08. köpte ett 2st usb på Ebay som der ut som originalnyckeln fast aningen mindre.2st 16Gb för 145:- ink frakt till brevlådan funkar kanon. Mvh Jonas B. |
|
|
Ja och Ja. Det är bara att lägga in låtar i ditt USB minne och koppla in den. Du kan välja att lägga in dom huller om buller eller så kan du lägga in dom i mappar.. På så vis kan du sortera Grupp för grupp eller genre för genre efter din smak. Du kan sedan styra den med iDrive på exact samma sätt som du styr CD:n. Lycka till! PS. Du kan också kopiera in musiken i bilens egna hdd om den nu har det. Jag vet att min har ett 12GB internt lagringsutrymme! |
|
| Ok vad bra, hur vet jag om jag har hdd?. Jag har en e61 uttagen 090922. | |
| Om du har ett USB-uttag i handskfacket så har du HDD. En E61 som är uttagen så sent bör ha nya iDriven, men det krävs Navi Professional för att bilen ska vara utrustad med HDD som går att använda för musiklagring. | |
| Navigator har jag inte så då finns det nog inte hdd.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.