|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Hej! Har monterat en dynavin i min e60 och allt fungerar perfekt! Bara en fråga, vart monterar jag service boxen? Någon som vet? | |
| Pytonson: Hur gick det med radiomottagningen? | |
|
Hur pass mycket bättre ljud är det i Dynavin jämfört med original? Någon som jämfört Dynavin mot tex Pioneer eller Alpine rent ljudmässigt? |
|
|
Hej! Hur får man AUX kabeln att funka med dynavin? Det står no signal när jag försöker spela upp via aux... dessutom upplever jag dålig radiomottagning efter att ha bytt till dynavin, lösning på detta? |
|
|
Hej! Hur får man AUX kabeln att funka med dynavin? Det står no signal när jag försöker spela upp via aux... dessutom upplever jag dålig radiomottagning efter att ha bytt till dynavin, lösning på detta? |
|
|
Hej! Jag funderar på att byta till en Dynavin i min E61 (-06) Vad säger ni som bytt? Vad har ni dykt på för problem? Funkar allt övrigt i bilen som vanligt? (Typ backsensorer, värmestyrning, serviceindikator, original-CD etc) Lätt att installera själv? Vad behöver man köpa till? Jag har inte navigation i bilen idag. Mvh Janne |
|
|
Hej! Jag har köpt Dynavin och då undrar jag när man installerar dynavin stereon och flyttar ner klimat-enheten. Måste man då byta hela hållaren ?? Jag har tagit bort lilla lådan och försöker sätta ditt klimat - enheten men det verkar inte passa. Enligt säljaren så ska jag inte behöva anpassa det .... vad säger ni andra ??? Tacksam för svar. MVH |
|
| BMW E46 cab 2004 är bilen i fråga .... | |
| Jag har precis monterat in min :-) och jag har en litet problem :-( monterade ner knapparna till sätesvärmen till askkåpen men kabeln bli för kort då :-( finns det nån förlängningskabel ? | |
| Det är en e90 | |
|
Jag har samma problem på e93:an, men jag har tänkt sätta knapparna inne i det befintliga facket, men kabeln är som sagt för kort. BMW CS #5206 |
|
| Ingen som har lösning på detta ? finns det att köpa förlängningssladd ? | |
|
Hej! Innan jag bytte till dynavin så körde jag på aux som jag hade i bilen, men jag kan inte få den och fungera nu efter bytet? hur löser man detta? |
|
|
Har monterad d99an med android i min e91 igår. Men ljudet är kasst! Är som att högtalarna är sprängda, fast man spelar på jättelåg volym. Basen låter bra, men är mellanregistret och diskanten som låter som de är sprängda högtalare. Samt att jag knappt får in nån radiokanal, vet inte om antennadaptern är dålig, tyckte den verkade lite glapp. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.