|
|
|
|---|---|
|
Hallå! Jo jag har kollat lite på en BMW z4 3,0 men tycker de ser aningen lama ut i standardutförande. Eftersom det verkar som ni har rätt bra koll på BMW tänkte jag därför fråga några enkla frågor; - Går det att facelifta de äldre baklysena till de som sitter på t.ex BMW z4M utan större ingrepp? - M-paketet verkar vara relativt sällsynt på icke M-bilar. De ser dessutom ganska grymt ut på z4:an. Vet någon var dessa kan köpas? Hade varit fräckt att sätta fyr-pipigt system utan att såga ett fult hål i originalspoilern. Har försökt leta leta lite på internet utan resultat med undantag för BMW-fixaren som verkar lite smått oseriös. Tack på förhand! Mvh, Zoit | |
| det finns inget m-paket till z4.. finns spoiler till z4m om det är det du menar? annars finns ju ett aerodynamik paket och det är riktigt snyggt | |
|
Jaa, original är bara så fult... Jävlar vad de måste ha snedtänt på designavdelningen. Försök i stället att hitta en Z4 med avgaspipor som går rakt upp genom motorhuven och med en rejäl snöplog framtill. Nu snackar vi "M"... Mmmm.... |
|
|
Sorry Zoit, fylleinlägg ;-) |
|
| Hahah :) | |
|
Aeropaketet hade jag på min E85 Z4 3.0 i (framspoiler, sidokjolar, bakdel/diffuser, och bakspoiler). Väl värt. Bara att beställa från BMW ; ) Fejkad Z4M-bakdel/diffuser anpassad för fyra avgasrör borde säljas av diverse BMW-tuningföretag i Tyskland. Börja med att söak på G-Power eller Hartge. BMW Club Schweden-BMW Sport Club |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.