|
|
|
|---|---|
|
Låter länken tala för sig själv Länk | |
| Måste ha hållit god fart med tanke på hur långt upp den står. | |
|
Ja, snacka om magplask :) Solen i ögonen, klassiker... |
|
| Blev nog inget Happy Meal där... | |
| Den va bra :) | |
| "Åh nej, sol, jag ser inget! Bäst att gasa på mer!" | |
|
... men den ju 4hjulsdriven!!! ))) |
|
Na 752 F11 520 xd -15
F11 520d -11 (såld) E34 535 -90 (renoveras) 523i -99 E61 520d 08 (såld) E34 518 -95 rostfri! E34 520 nr 2 (reserv) E34 520 -90 (såld) E34 525 -92 Sladdbarnet (Schrott) |
surprise :) jag lyckades med nåt liknande för 20år sen letade en adress och körde sakta sakta tittde upp och åt sidan letade husnummer rätt över en fotbolls-stor isbula en tinad snöhög som sen frusit till kompakt is klonk isklumpen en halvmeter bakom höger framhjul hängde effektivt upp 740:n |
| Intressant första samtal till försäkringsbolaget....eeehh jo...serru så att...det var så här... :) | |
Ro 553 Alpina b7-86
Mini Cooper -19 Saab 9000 Talladega-90 Camaro -77 Saab 9000 Mellberg Ford Mondeo -14 |
Kanske parkerar lite avsides för att slippa dörruppslag från andra trafikanter. "You can call me Bon" |
|
Och får "golvuppslag" istället typ... /Peder |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
3 hungriga ungar i baksätet, och en gnällande fru i fram skulle nog kunna få även vi duktiga förare köra åt pipan :) |
| Är det sexistiskt att undra om det var en dam som körde..? :o) | |
|
påminner lite om en x1a med den markfrigången! Inget biter så hårt som det tyska stålet! |
|
|
Är det sexistiskt att tro att det var en kille som körde, eftersom det verkar ha varit hög hastighet inblandad ;-) Men man kan ju undra om föraren var helt nykter där? |
|
|
Här kommer en till felparkering. Ser ut som en 530D motor på löparbanan. Länk |
|
| Nu såg jag att det redan fanns ett inlägg om detta. | |
|
Bildspelet fungerade inte och nu finns det inte ens kvar? :( Mvh Chrille aka. Chriz Loud |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.