|
|
|
|---|---|
|
Har en 530 e60 2006 har uppdaterat hela bilen till E60-11-12-500 Aktiverat mp3 men den spelar inte upp mp3 Bmw loggan kommer inte upp vid start i drive. Menyn kommer upp direkt Cid är fortfarande brun i färgen,har set att den är mörkblå i vissa bilar När man lysnar på cd så är låtsiffrorna vågrätt,i vissa bilar är siffrorna lodrätt Dom bilarna jag jämfört med har båda Mask vanlig cd och den lilla cid alltså ingen navi Kan det vara att den ena är Business Mask den andra är Professional Mask ? | |
| har du navi pro eller navi business? | |
| eller ingen navi | |
|
Hej ingen navi alls bara vanlig cd. Vet ej om det är Business eller Professional. men bilar som är tillverkade 2005-03 bör kunna spela upp mp3 min är tillverkad 2006-02 och är uppdaterda har inte äns Bmw loggan. |
|
|
Mata in ditt chassi nummer här Länk så ser du vilken utrustning som du har fabriksmonterad. Mvh. Patric, BMWCS #4598 |
|
| Har kollat upp har inte kod 663 professinal. Men att loggan inte kommer upp ? har set e39 det kommer upp på ? | |
| Har ingen någon ide på vad för Bmw loggan saknas på min bil ? | |
|
De e39:or som du refererar måste således ha navi? E39 har helt annan navi då de använder MK2 - MK4 navi systemet. Där kan du byta startskärm via navi uppgradering och det finns en uppsjö med olika mod. uppdateringar att tanka ner. Skulle tro att avsaknaden av navi gör att du inte får upp loggan. Mvh. Patric, BMWCS #4598 |
|
| Tack för ditt svar PJ. Men har set e60 utan navi enbart cd mask och den lilla skärmen som får upp bmw loggan vid start | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.