|
|
|
|---|---|
|
Vad tror ni om den här 335:an? Länk Är den värd det som begärs? Den saknar en del utrustning som t.ex. skinnklädsel, navigation men har istället gått väldigt låga mil Tack! | |
|
Helt iskall i mina ögon, ingen Navi Proffessional och inget skinn, precis som du nämner. Jag hade letat vidare efter en mer utrustad bil, för att bilen skall gå att sälja sen. Den ser dock jättefin ut och lågt miltal är trevligt, men mil är inte det som är viktigast på en bil, snarare hur den är skött och servad. |
|
|
Ser fin ut. Köp! Skinn och navigator är inget som jag skulle betala extra för. Alla är vi olika. |
|
|
scheller skrev "men mil är inte det som är viktigast på en bil, snarare hur den är skött och servad." Detta är din åsikt. |
|
|
För mig personligen så gör det inte så mycket att den inte har taklucka och skinninredning men frågan är hur det kommer påverkar andrahandsvärdet och om inte priset är lite i överkant? Hoppas kunna ha kvar bilen ett par år och då kanske de låga milen får större betydelse när jag sen ska sälja den? |
|
|
Bilen ser tokfin ut, ja skulle slått till om de va den typ av bil jag sökte! :) |
|
|
Sten81, skall Du bara ha bilen ett par år så är det ju viktigt vad "andra" vill ha då Du vill förlora så lite som möjligt på bilen. Den här typen av bilar köps ju ofta av personer som har höga och speciella krav... Bilen ser riktigt, riktigt, fräsch ut-på bild! Enl. bil.reg har den haft 5 ägare.. Är inne i sin besiktningsperiod, men ännu ej besiktigad. Tror att den borde ner mot 250k för att kännas prisvärd. |
|
| 279' för en 335 -07 är tokhögt pris oavsett mil. Max 230' för den bilen | |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Varför inte en M3 (E46) istället? "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05375 |
|
Har funderade lite på en E46 M3:a tidigare men tycker att den börjar kännas lite gammal. Har även funderat lite på en 135I men jag gillar utseendet på 335:an med M-paket. Tror och hoppas att 335:an kommer va relativt ekonomisk att äga, ganska praktisk för att va en sportig coupe, snabb och rolig att köra. Har jag fel eller släpps ersättaren till E92 Coupe i höst och kommer då troligtvis kallas 4-serien? |
|
|
Namnändrig ja. 4-serien blir coupé och cab. Kommer som modellår 2013. Kanske inte ut i höst. |
|
|
Snygg som satan. Som de andra säger så är det högst personligt vilka krav man har på bilen. När jag letade 335a så var bra ljudpaket i bilen och sedan och fint skick det viktigaste. Tyckte inte alls det var viktigt med idrive,navigation. Så jag hittade en utan idrive men med stora ljudpaketet med stora Hifi professional paketet med samma inredning som i coupen som länkas. Jag är hur nöjd som helst. Jag försökte hitta en bil utan läder för att jag har haft det tidigare och personligen så tycker jag det är överskattat. Varmt till 1000 på sommaren och iskallt på vintern. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.