|
|
|
|---|---|
|
Japp Idag så slår jag nog till! Iväg och hämtar nya bilen! Så SKÖNT!! Saknat Bmw märket i grillen. Simma lugnt allesammans! ---------------------------- King of the road | |
Crusty |
Johan: Vore qul om du berättade vad det är för en bil du ska hämta?? Blev det en 325:a?? ///Crusty |
|
Crusty>>> Det vart en 325Ci -93, svart osv osv.. bild kommer upp på galleriet så fort som möjligt! ---------------------------- King of the road |
|
Crusty |
Nice! jag utgår ifrån att c-låset fungerar??? ;-) Grattis grattis! |
|
Hoppas du blir nöjd!!! Mvh Marcus icq:67673961 |
|
|
Köpte min 325ic -94 för tre veckor sedan hade bara gått 10 200 mil med lila sonderlack,schnitser avg,s-d s-ljudp,ej skinn .rieger front,4*vita b.2*larm imob vinge med b-ljus imp 01 06.... gav 75 000:- privat i sweden Uber alles,satte på 18" borbet med kumho 235/40(vid intresse så ring importören 12 000:- =billigt..han heter hans tel 0705-55 84 20) och öppet bmc konfilter med 80mm slang som extra luftintag.min ögonsten rullar gööööööööööööööt........Törnqvist. |
|
|
Crusty>>> Säger så här.. Man lär sig av sina misstag, i denna fungerar det kalas, jag är helnöjd! Bilder kommer i veckan /Johan ---------------------------- King of the road |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.