AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
8.251

Överraskat nöjd med mitt bilbyte :)

Sida 2 av 2
"Ser fram emot litet rödljusrejs efter jobbet, med kromad armbåge i solen hehe"

Äh, hela drivpaketet dunkar in i torpeden när framhjulen krafsar. ;-)

En 8C vore inte dumt :-)

mvh/ Anders
Lu
4.913
Lus
520d F11 -11
335i E93 -08
8C är vacker som få och nästan lika överprisad som den är vacker. Men om du har lust att köpa en till tex mig så tar jag gärna emot den, lovar! :)
Ska faktiskt bli riktigt spännande att se vad Mazda/Alfa kan snickra ihop tillsammans.
Själv har jag forcerat rondeller med min 155 idag, mycket underhållande med gocartstyrning och överstyrningstendenser trots fwd. =)

Synd att 8C inte har haft samma dåliga andrahandsvärde som dom Ferrari/Maserati den har fått innehållet ifrån. Då hade den ju faktiskt blivit överkomlig inom några år.

OnTopic så är faktiskt Mondeo en helt ok bruksbil...
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
AKN; 226 hk är för lite för att krafsa med, så...den sticker bara ;)

Tillverkades det en 8C Spider förresten, eller var det bara en prototyp?
Sani,
Skicka ett PM om du har vägarna förbi Mälardalen så kan vi köra ett race. Visa nu att du törs ställa upp mot en gammal BMW med automat ;-) :-)

En 8C kostar väl runt 1,5 milj, skapligt pris kan man tycka. Värt pengarna? Njae..

mvh/ Anders
Visa användare
3.753
Sani
Var ligger Mälardalen i förhållande till Göteborg..? Eniro känner inte till det :)

Klart jag törs, bilarna våra torde vara ungeför lika snabba ju. (Och på bana blir nog 330:n efter hehe...)
Mälardalen...dalen där Mälaren ligger..:-)

Ok, närmare bestämt - Västerås.

mvh/ Anders
Visa användare
3.753
Sani
Vad lustigt...vi ska till Västerås imorgon över helgen, faktiskt! (50-årskalais) :)

Uppskattar alltid litet aktiv bilkörning, men det är litet pinsamt/juvenilt att enkom träffas för att rejsa hehe? Eller har du förslag på ett upplägg? Kanske kan smita iväg en timma under lördagen.
Hehe, ser man på.

Jag är nog lite för gammal för sånt här men känner du dig manad så skicka ett PM.

mvh/ Anders
Visa användare
3.753
Sani
Precis, man är ju 40 fyllda.. :) Men vet du någon bra sträcka att dra typ 0-200 på då? (Skriv det inte här isf..) Jag finns på 0739-888578 om lusten faller på!
Detta är ju märkligt. Jag nämner halft på skoj att vi skulle ta ett race. Sen visar det sig att att du ska hit (knappt 40 mil), otroligt. Jag backar dock inte ur, har jag lovat så har jag. Kontakta mig per PM när du får en stund över från firandet så kör vi :-)

mvh/ Anders
Sani,
Kul att få träffas! Att ditt resmål var ca 20 meter från där jag befann mig var inte minde än otroligt. Dessutom, bekanta till mig visade sig vara släkt med din andra hälft - Världen är bra liten.

Man tackar för provkörningen. Forden pinnade på bra. Trist med ditt körkort Länk . Hoppas det ordnar sig med kortet någorlunda smidigt.

mvh/ Anders
Visa användare
3.753
Sani
Ja detsamma Anders, kul att ses! Nästa gång testar vi lateral acceleration medelst din 330.. :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.