AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.821

bmw e36 cab lagt av...

ko
119
kotte_b
e30 318is -91
E36 320i cab -94
hej har en bmw e36cab -94a 320. och nu idag då jag skulle fälla ner caben så fungerade den bara inte hände inget då jag tröck på knappen... så jag kollade å mätte upp alla säkringar framme vid motorn dom var hela... testade dra i nödspaken, gick fälla ner å upp manuellt.
testade koppla bort kontakten från motorn och mäta medan jag "lurade" luckan att den var stängd. men kom ingen ström då man tröck på knappen.. så nu är jag helt slut på idéer, den är bara helt död.

177
Bästkusten
328iA Cab -98
Hejsan

Har du kollat huvudsäkringen bak i skuffen framför batteriet?

Vänligen-
Stefan
ko
119
kotte_b
e30 318is -91
E36 320i cab -94
har läst om den, men har letat men inte kunnat hitta någon säkring vid batteriet, är den svår att hitta?
177
Bästkusten
328iA Cab -98
På min lyfter man bara ur mattan och då sitter säkringen till vänster framför batteriet, typ mellan balken och innerskärmen, längst fram på plastbiten som täcker balken mellan batteriet och batteriet.

Vänligen-
Stefan
177
Bästkusten
328iA Cab -98
Mellan Batteriet och reservhjulet skulle det vara :)

Vänligen-
Stefan
ko
119
kotte_b
e30 318is -91
E36 320i cab -94
okej då ska jag ta å kolla upp det imorgon =) tack för tipset återkommer med svar efteråt

ko
119
kotte_b
e30 318is -91
E36 320i cab -94
har letat men kan verkligen inte hitta någon.. antingen är ja helt blind eller så finns de ingen där? du har inte möjlighet lägga upp en bild eller maila en bild till mig?

Hej har en e36 cab som cabben började strula på nu.. när jag skulle cabba upp så ville inte bakänden åka upp för att sedan luckan skulle åka ner. den står bara och hoppar. någon som vet hur man kan fixa det? går även inte att cabba ner. den fastnar halvägs nere.

Har inte haft några problem innan. bara behövt lyft upp framänden för att cabba ner men annars har den fungerat felfritt
och nu får jag inte upp bagaget pga att luckan till cabben är uppe.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.