|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag undrar om det är någon på forumet som vet om sajten bmwfynd.com är seriös och respektabel. Alltså kan man lita på att bilarna där inte är skruvade och så vidare. Från vilka källor i tyskland tar han in sina bilar osv. Någon som har erfarenhet från detta och kanske kan hjälpa mig lite här. M | |
|
Känner Per Orshammar som driver BMWfynd.com sedan 10 år och har köpt bil av honom, enligt mina erfarenheter är han 100 % seriös och mycket bra att göra affärer med. mvh Per Edvinson |
|
|
Har själv inte varit i kontakt med dem, men de har diskuterats en del på forumet. Använd sökmotorn för att ta del av inläggen. My Bimmer is my mistress |
|
gagg |
de härs äger jag efter att ha sett va andra personer har diskuterat fram, själv har jag inte haft kontakt me dom. verkar inte vara en så seriös firma. dessutom, hur många firmor med "fynd" i sitt namn är seriösa? |
|
Du kan väl inte på alvar mena att bara för att fynd ingår i namnet så är de oseriösa? |
|
-BeeMWe- |
Lika bra som bilsports fyndgarage :) |
|
Av hemsidan o en del kommentarer verkar de gröna.... Men.... De rider på BMW:s original logga lite väl mycket är det seriöst...??? Vill oxå ha kompressor..... |
|
|
Läs Länk Disclaimer: Jag har ej själv erfarenhet men känner igen namnet sedan det gamla "ris och ros" forumet. |
|
|
Jag träffade Pelle i Gbg. en gång, och jag tyckte att han verkade OK. //Marin |
|
|
Som alltid gäller det att i 1a hand kolla den specifika bil du är intresserad av. Det händer ju att seriösa säljare har skabbiga bilar och att onda människor säljer toppex. My Bimmer is my mistress |
|
|
Jag har iofs inte köpt bil av honom men har varit o kollat på ett par. Jag tycker att han e väldigt trevlig och verkar seriös. A M-POWER!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.