|
|
|
|---|---|
|
Bilen i fråga är köpt från KVD men det behöver inte betyda att den dålig så enligt säljaren är den mycket fint skick men tänkte kolla med mina AP bröder innan jag åker o tittar på den.. Vad tycker ni 12500mil är det mycket på en sån ny bil? mvh | |
| Länk | |
| Länk? | |
|
Bilen såldes för 202' från KVD. Schysst med 40 tusen i påslag för en rekond. Förvisso en rejäl rekond... Övriga anm/noteringar: Normalt med stenskott, dörruppslag och repor. Mycket rispor. Flera grova repor. Några små inbuktningar. Skav på stötfångaren fram. Märken och repor efter takbågar på taket samt en liten inbuktning. Skavmärken och något blästrade trösklar. Hål på innerskärm höger fram. Större dörruppslag med hack i lacken och inbuktning på höger framdörr. Skav och repor på stötfångaren bak. Något matt i lacken på framkant båda bakskärmar. Skavmärken på båda bakskärmar. Bakdäcken snedslitna. Matt fläck i lacken och repa på vänster framdörr. Missfärgningar på fönsterramar alla dörrar. Tvättrispor, maskintvättad lack. Stenskott vindruta. Mycket skavda aluminiumfälgar. Hack i sidan på höger framdäck. Navkåpor saknas på vinterfälgar. Invändigt fläckar och repor. ------- //Lövet |
|
|
Det är väl så att köper man på bilfirma får man garanti, det får man inte på KVD. Det borde väl vara värt en del när det är såpass ny bil. /Mats J |
|
| Nu brukar KVD´s noteringar låta värre än det är, men i detta fall var det kanske lite väl, främst m.a.p. maskintvätten. Miltalet däremot är inte anmärkningsvärt högt på en 4-årig diesel. 3000 mil/år är nog snarare att betrakta som normalt, men många bilar skruvas ju, så vi ser det inte... | |
|
Du kan reklamera fel som inte är upptagna i beskrivningen på KVD bilar. Dessutom brukar småhandlare inte direkt vara supersugna på att efterleva konsumentköplagen. Det är inte KVD jag tycker är oseriösa i sammanhanget om man säger så... ------- //Lövet |
|
|
Den beskrivningen är väl normal för en företagsbil som gått i Stockholm. Ge Capiatal AB som ägt den. |
|
|
Tänk om man kunde stava också..... Ge Capital AB. |
|
|
Jag tror inte heller bilen är värre än vilken inbytesbil som helst. Har själv köpt flera bilar från KVD. ------- //Lövet |
|
| Tack för alla svar,Tror inte heller att det större fara med bilen trevlig utr lista..Nån som bor i trakterna som kan tänka sig att ta en titt på den i nära håll? | |
|
Tycker personligen att bilen ser jädrans snygg... kolla det som kvd har anmärkt på, typ Hål på innerskärm , trösklarna, resten är nog åtgärdat med gedigen recond, åk ditt prova och känn dig för vad " första intryck" säger, lägg ett bud på 225 för att ev gå upp till 230, så kanske har du tur.... Ps: skynda dig eftersom jag vet att bilar säljs snabbt när dom är upplagda på AP, Jag menar så ingen hinner före, om du nu är seriöst intresserad. Lycka till, snyggt val iallfall... |
|
|
Övriga anm/noteringar: Oljefukt motor. Kolla upp vart det kan tänkas komma från |
|
| Den är producerat någon vecka innan man gick över till nya hdd navin... Men fin bil om kvd felen har åtgärdats. :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.