AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.115

Röd skinn inredning i 335 Coupe

Är lite sugen på en 335I Coupe med röd skinninredning men då bilen finns i Tyskland så har jag extremt svårt att avgöra om det verkligen är snyggt eller inte. Eftersom jag är osäker så tänkte jag höra med er vad ni tycker!?

Bilen jag klurar på är denna:
Länk
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Jag gillar rött läder, tycker det är ballt! Men helst på en "sportig" bil. Där tycker jag iof att 335 coupe hör hemma.
Så enligt min mening är bilen rätt på alla sätt.
Visa användare
864
Impnaz
BMW M135i -13
BMW M5 E39 -99
BMWCS #7520
Är svag för lite udda interiörfärger. Tycker det är skitsnyggt!
Visa användare
789
johmei
335i E92
Personligen inte en färg jag gillar alls på E92, men då jag letade efter 335an så tyckte jag varannan schysst svart bil hade just röd inredning. Kanske upplevde jag detta då jag inte ville ha detta.

Jag håller med om att det är sportigt med röd inredning och passar också i vissa sportiga bilar. Jag upplever dock E92 335 mer som en klassisk GT vagn (med några cylindrar för lite).

Men kolla upp någon BMW på blocket med röd inredning och åk å kolla. Kanske åker du förbi Södertälje Länk eller Eskilstuna Länk .
Hm kanske får försöka ta mig till Södertälje och kolla. Egentligen skulle jag vilja ha svart läder eller alacantra men tycker nog rött är snyggare än brunt och vitt. Tycker det är jäkligt svårt att hitta en bil i rätt prisklass som har just den utrustning som jag är sugen på så det kanske kommer krävas lite flexibilitet.

Tacksam för fler åsikter!
16.554
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Jag tycker det är gräsligt. Bordeller har röd inredning. Inte bilar.

-------
//Lövet
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Sten: Bara kolla på den i Södertälje.. Södertälje Bil/Bil33 ska man hålla sig undan ifrån.

Jag ogillar miljötalibaner - skarpt.
/Andreas
Visa användare
789
johmei
335i E92
Smaken är som baken men svart eller brunt tycker jag är snyggast. Sedan beror det ju mycket på bilens färg och modell. Till en silver metallic E92a skulle jag köra svart. Jag har själv en svart med svart.

Det där med att få exakt det man vill är väl fördelen med att köpa nytt. Se till att kolla på flera bilar så kommer du känna när du hittat rätt. Exempelvis så fick jag inte taklucka på denna bil som jag egentligen ville ha. I slutet stod det mellan den jag köpte och en annan med lucka (i övrigt lika: svart/svart, m-sport, nav, pdc, m.m.), anledningen att jag tog den utan lucka var skicket på lacken och inredningen som var snäppet vassare helt enkelt.

Som Mistafrizz indikerar så har Bil33 (Numbera Södertälje Bil) gjort bort sig några gånger enligt forumet. Titta på röd klädsel kan man nog göra utan att oroa sig allt för mkt som sagt..
Får bli en titt i Södertälje om jag får möjlighet men jag ska nog försöka hålla ut och försöka få tag i en med svart skinn räknar ju med att ha kvar bilen ett par år och då vill jag ha det så perfekt som möjligt.

Tack för varningen när det gäller Södertälje Bil/Bil33!

Tack för era svar och synpunkter!
Visa användare
864
Impnaz
BMW M135i -13
BMW M5 E39 -99
BMWCS #7520
Ska man lägga ut en del pengar och behålla bilen ett tag ska man självklart försöka få till det så perfekt som mäjligt. Å andra sidan kan man alltid ta en titt och ibland kan nånting plötsligt bli snyggt på nåt konstigt sätt. :)
Kanske ses som helt bäng, men måste erkänna att den konstigt gul-bruna klädseln i Volvos R-modeller förut är bland det det snyggaste jag vet tex.

För övrigt tycker jag det ser ut som båda dom länkade 335orna har USA-mätare..
Känns inte helt otippat...
Jo
246
Jopovic
325DA E92 Coupé M-sport
Jag tycker att det är riktigt snyggt med rött skinn i en e92, men bilen ska helst vara svart då..
Men byt ut interiörslisterna från alu till högblank svart så ser det mycket bättre ut!

Typ såhär, dock inte exakt dom listerna jag tänker på men snarlika: Länk

som du märker av tråden är meningarna väldigt delade och jag tillhör dem som nog aldrig skulle köpa bil med rött skinn, så ett tips är att säkrast köpa med svart skinn för den dag du sen ska sälja den. Jag har en stark känsla av att en bil med rött skinn finner färre köpare. En med svart skinn accepterar i princip alla.

/Anders
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.