|
|
|
|---|---|
|
köpte mej ett par begagnade m3 speglar till min e39 -03a passade kanon sen kom problemet .. 4 kablar frånd de nya speglarna ... vit , blå, brun , svart... men stämmer inte med bilens kablar har testat de mesta .. så nu undrar jag e de någon som gjort detta innan ???? så ser kablarna från m3 speglen ut [IMG]Länk och detta e de 2 olika kabel härvorna som satt i orginal speglen en med gul tejp på och en med svart [IMG]Länk Jätte tacksam för svar | |
|
blev nått fel med bilderna :(( här de den med svart/gul tejp Länk och m3 speglarna e bara svart,vit,brun,blå |
|
| i den svarta sitter en vit/gul en grön/brun en röd/blå en svarten blå och en lila | |
| ingen ? | |
|
Eftermarknadsspeglarna måste väl kommit med instruktioner om hur de ska matas sen mäter du bara upp kablarna från bilen vad som ger ström vid olika funktioner. Mvh Chrille aka. Chriz Loud |
|
| Köpte dem begagnat på blocket så vet ju inget om dem :( inte ens var dem e köpta :( | |
| Jag gissar: Svart+brun är jord, övriga två "plus". Du får testa dig fram, eller skaffa en transformator o köra provköra respektive spegel för att kunna se hur du skall koppla | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.