|
|
|
|---|---|
|
Har en M3 e46 med en eftermarknads slutburk på (ferrita tor jag att det är) Tycker att den låter lite väl mycket och tänkte då sätta tillbaka org. slutburken. När ja kollar under bilen så ser det ut så här. Länk Är det övre röret på bild kapat för att få dit avgasklämman? Och kan ja då få på org. burken utan att svetsa och liknande? Någon som har nått förslag på hur man enklast löser att få på org. slutburken? | |
| Vet inte vad du menar med övre men det ser original ut på bilden även om det är lite svårt att se. Du köper en ny fläns på Bmw och trär på det röret som saknar en nu. | |
|
Ok Jag menade det röret som är upptill eller närmast i bild. Är det röret inte konat/utböjt i ändan? Eller hur tätar flänsen man trär på mot röret? |
|
| Nej inte konat, det röret går in i rör på org. dämpare. | |
| säljer du det andra avgassystemet:)? | |
|
ultimateM e du ute efter avgasystem så har jag en supersprint race lightweight 3 mån gammal som ev ska säljas då jag ska sälja M3an snart tänkte jag |
|
|
Ja det skall säljas. |
|
| Vad är det för pris ni har då:)? | |
| karlssonx och catch_me vad saljer ni erat avgassystem for? | |
| 4500:- | |
| Har du bilder:)? | |
|
9000:- Lånad bild Länk köpte den hos Schmeidmann |
|
|
Ja skall försöka få av det i veckan då skall du få en bild. Ja har också ett kvitto från Ferrita på det. |
|
|
Här är en bild på det Länk |
|
|
Jag har en kellners slutburk som också ska säljas, det är exakt som eisermann bara att dom sätter olika loggor på dom om jag inte har blivit fel informerad.. Kan skicka bilder om det skulle vara intressant |
|
|
Ljudmässigt då? Ferrita dovast och bullrigaste ljudet brukar det va. SuperSprint: ganska ljus karaktär men lite dämpat ändå. Eisenmann: mycke metall och högt ljud. Catch me: Släpper du ditt system för 7000:- snabb affär? Har hittat nytt för 10.000:-) PM:a isf. BMW CS #07491 |
|
| kan ge 2000 för feritta | |
|
Beolab:Ledsen jag missa ditt inlägg,Jag har nu avställt bilen och åker utomlands borta ett tag så jag behåller nog den..Tack för visat intresse iaf mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.