|
|
|
|---|---|
|
Hej, Har senaste MK4an och stora 16:9 skärmen i min -99 vilket har fungerat bra efter installation. Den började efter ca 1 år att tappa satelliterna lite då och då till att nu nästan uteslutande inte hitta några alls. Efter ett tag så kommer bilen givetvis ur kurs och det blir då mest frustrerande att ha igång kartan :) Vid enstaka tillfällen så hittar den satelliter när man startar bilen och hoppar till rätt position men det händer sällan och efter ca 5 minuter försvinner de och sedan hittas de inte igen. Eftersom den hittar ibland så borde det väl inte vara tal om kabelbrott? Jag har nollställt genom att koppla ifrån batteriet ganska länge men det har inte hjälpt. Är det inne i MK4:an som själva GPS enheten sitter? Det borde det väl vara eftersom jag fick koppla antennkabeln från den gamla separata GPS enheten (hade MK2 innan) och sätta den i MK4:an istället. Någon som har något klokt förslag på vad som kan vara problemet? Eller rentutav en MK4 enhet man hade kunnat kort byta med och provat ifall det hjälper? Bor i Malmö/Lund trakten. | |
| GPS-enheten är inbyggd i mk4'an. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.