|
|
|
|---|---|
|
Är inte denna M3 E46 helt sjukt billig om man ser till miltalet? Tittar man på hur inredningen ser ut så stämmer det säkert också! Länk Mvh Chrille aka. Chriz Loud | |
| Kanske är tack vare färgen? | |
|
Smurfblå och träinredning. Ja, den färgkombon var väl lite speciell. Men står man ut med kombon så absolut. Lister går alltid att byta hyffsat enkelt, omlack är väl lite färg. Men det går ju att foliera om man inte står ut. ------- //Lövet |
|
|
"är väl lite värre" ------- //Lövet |
|
|
Till och med jag som börjar närma mig 30 kan tycka att smurfblå är ballt. Länk Trälister går dock fetbort (är ju inte 60 år liksom). Cab funkar dock inte på en sportbil. Mvh Chrille aka. Chriz Loud |
|
|
Inredningen skulle jag lätt stå ut med, men en bil som är SMURBLÅ?!!! Inte en sekund skulle jag stå ut! Men men, smaken är som baken som bekant! Alpina B8 Länk |
|
| Bilen ser fin ut, roligt med lågmilare. Färgen är dock lite speciell | |
|
Exteriörfärgen är ju riktigt hemsk, men det invändiga skulle gärna betala extra för. Trä är snyggt till skillnad från fejk metall som ser ut som nått från biltemas hyllor. "titanlisterna" var det första jag slängde ut ur min M5a och satte in valnötslister istället. |
|
|
Antar att du fick dem billigt? De flesta brukar byta åt andra hållet. Själv har jag inget emot trä men kanske inte i en M3. ------- //Lövet |
|
|
Jo jag vet att folk byter åt andra hållet. Jag bytte lister med min 523a som jag sen sålde, men växelspaken (orginal med belysning och trä) fick jag slanta upp närmare 4000:- för men det gjorde jag gladeligen för att slippa biltema listerna :) |
|
|
Vilket roligt ord med smurfblå, men det är ju rätt träffande. Den ÄR verkligen smurfblå! Alexander |
|
| Men en 3000-milad cabbe för 200' är väl så pass billigt att man kan köpa, byta listar, lacka om (15'-20'?) och sälja med vinst t.o.m.. | |
|
Man kan ju foliera den också så slipper man sabba andrahandsvärdet ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.