|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
@ Krille Har PM:at dig! |
|
|
Eppa: har för mig det är starkare batteri & generator, vätskor med annan viskositet samt värme i stolarna fram. ---- BMW CS #6212 |
|
|
Ska snart göra av med min 07 LCI 530DA Touring M-Sport. 1äg innan mig och i MYCKET fint skick. 15800 mil Fullservad Platina grå met Komfort stolar inkl aktiva sidostöd i svart Dakota läder Comfort acces Panorama Pro logic 7 Navi pro Head up Värme i baksäte El baklucka Aktiva kurvljus Helljus assistent |
|
|
Comfortpkt Belysningspaket Rökar pkt mm mm Tänkt mig runt 200 000 Hojta om den kan va intressant |
|
|
Glömde ju Aktiv styrning Aktiv farth |
|
|
Måste det vara LCI?? Annars är min till salu. Kolla på garaget.org/PITSTOP Allt original finns kvar ifall man så önskar :) |
|
| För min del så är det bara LCI som gäller. | |
|
Riktigt fin bil. Men endast LCI för min del. På väg från Saab till BMW |
|
|
@b97_knl: Den bilen har jag kikat på. Saknar navigatorn, annars är den välutrustad. På väg från Saab till BMW |
|
|
Ska om 2 veckor hämta en e61-10, carbonsvart, M-paket, sporstolar, skinn, navi.panorama. 4000 mil |
|
| :D Härligt! I Tyskland? | |
|
ja, i Hamburg |
|
|
Grattis, vilken motor blev det? //Bjersér |
|
|
530d |
|
|
Får man fråga vad priset blev (i EUR)? ;-) /Christian |
|
|
37800 |
|
|
Någon som behöver en 535d 2009 utan m-paket så är det bara att säg till! Mvh |
|
|
Uppföljning på denna. Jakten avslutad efter drygt 4 månader. Nu kör jag 535d. Case closed :) Bytt från Saab till BMW |
|
|
Grattis, jag hoppas du kommer trivas med den! //Bjersér |
|
|
Jag har en till salu annars som är väldigt bra utrustad. Hör av er om ni är intresserade. Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.