|
|
|
|---|---|
|
Länk : Länk Har mejlat ägaren av dessa m6 replicor , han svarar att dessa passar 3 serien , Är själv osäker på detta .... Frågar nu er! | |
![]() 13.392 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Men säljaren får ju såklart uppge bultdelning, et-mått och navcentrum-mått - svårare än så är det inte. Vill dock minnas att E6x-serien har ett lägre et-mått än E9x-serien. |
![]() 13.392 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Ser att ET finns med i annonsen, tror det är i det området som E9x serien har. Gällde frågan huruvida fälgen kan fästas på navet eller om fälg+däck överhuvudtaget får plats på en E91'a? |
|
Hej Här är en av många länkar som kanske kan hjälpa dig Länk Göran |
|
|
Tack för svar , Enligt guider så är ju min et :34 Och han har fälgar som är 33 och 37(et) vad ska jag dra för slutsats då? Att dessa inte passar då eller? |
|
|
Enligt specialfälgar guide: BMW 3-Serie (E9*) 320d EfficientDynamics Bultcirkel (PCD): 5-120 Bult/Mutter dim: 12x1,50B Inpressning (ET): 34 Axeldiameter (CB): 72,5 |
|
|
Tror inte att det ska vara problem, de e ju int så stor skilnad på et:n Om jag komer ihåg rätt så ger ett lägre et att fälgen kommer längre ut, högre tvärtom Kan ju vara att hjulhusen behover valsas, men tror inte det |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.