|
|
|
|---|---|
|
Hej Skulle vilja uppman er som äger en E31 att passa på att registrera er och bilen på http//:www.8coupe.com Anmäl er också Länk "längst ner på sidan till vänster kan ni byta språk" /P | |
| Verkar inte gå att registrera sig på 8coupe.com.... | |
|
Om du går in på fliken about och väljer register eller följ l'nken Länk /P |
|
|
Jag kunde inte regga mej på sidan. Fastnade när jag skulle slå in Säkerhetskoden Testade nog tio gånger. |
|
|
Vilken av sidorna har du problem med??? /P |
|
|
Efter att man fyllt i alla uppgifter så kommer man inte vidare. Kan det bero på att bilen redan är registrerad av förre ägaren? |
|
|
Tjenna! Jag har reggat på 8coupe.com men det tog en stund och jag fick fylla i säkerhetskoden en gång till. Jag skall fylla på med bilder och historik. Tack för tipset till sidan Kspehe! Sköna bilturer kräver skön bil och nu strålar min 840 ypperligt efter en behandling med polervätska 3M Perfect-it lll (09376) och deras polerkudde som är vågig. Jag har använt olika medel men 3M slår allt annat och det håller med Turtles Lackförsegling som 3M killen rekomenderade på telefon.Dyrt men det är proffsgrejer som varmt rekomenderas! Inga solrosor mer vilket är skönt att äntligen slippa.Wow!!! Mvh Dixie. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.