|
|
|
|---|---|
|
hej jag är intresserad av att köpa den här bilen på blocket, kan ni hjälpa mig om vad jag skall titta efter, det är en import bil. Länk | |
|
förlåt glömde lägga in länken det gäller den här bilen: Länk Länk |
|
|
Spontant så säger jag fan vad billig den var? Sen såg jag att den är importerad, är det USA, så är fårstår jag, men om den kommer från tyskland så är det väl bara att köpa. Kolla historik är väl viktigast vid importköp. Väldigt välutrustad bil, med alla "dyra" tillval, så som aktiv styrning och navi pro osv. Jag kör 330 Touring så vad du skall kolla speciellt på Coupen vet jag inte, men att allt funkar som vanligt... Bilen har ju inte gått långt så är den servad som den skall så borde det inte vara några problem alls, tändstift borde ju dröja ett tag till innan dom skall bytas, och skivorna borde heller inte vara några problem med alls, så det ser ut som att tuta och köra verkligen går att använda här :) Hade jag letat 335 nu så hade jag köpt den. Lycka till. |
|
| Den intressanta frågan blir om det är en US import med taskig historia, få tag i reg nummer och kör en carfax på bilen - obs ej den svenska varianten utan den amerikanska... | |
| tacksam för alla svar det är en USA import..är väldigt sugen men som sagt jag vet så lite om bilen | |
| Ser riktigt fin ut iaf, har du gjort en Carfax på den än? Om det är några otrevligheter kan du väl göra det offentligt? | |
|
Surprise :( DLW037 VIN: WBAWB73507P024673 has been identified as a vehicle listed in the VINCheckSM Salvage Records. Date of loss: 2011-05-02 Cause of loss: Collision |
|
|
Det finns en tråd under Försäkring och värdering om den bilen. Tråden är daterad 2012-07-30 19:20. Köp en annan bil. |
|
|
ojojoj tack stormdk. där ser man, det är tur att det finns så bra folk här på autopower, tack var verkligen sugen på den bilen men jag för nog leta vidare.. |
|
| Har kollat på denna marknaden över ett år. Den bilen var alldeles för billig som sagt.. Grymt jobb som vanligt här. | |
|
DLW 037 ute på blocket igen... Länk |
|
|
Vad är det för ragg och växelspaksknopp som sitter i bilen? Ratten ser ut som M-sport ratten men den har inte det här perforerade lädret i halva ratten som den har. Knoppen ser helt gräslig ut och mycket längre än M-sport knoppen. Hade bilen inte M-paket från fabrik så den hade den långa spaken sen är den utbytt bara? |
|
|
Han måste glömt skriva att bilen är en fd skrotbil i annonsen... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.