|
|
|
|---|---|
|
Är nu inne på att sälja min pärla, då den körs alldeles för lite. Är osäker på vad man kan begära för denna, hittar inga annonser som är motsvarande min. I mycket fint skick, se gärna länk nedan om utrustning. Tacksam för hjälp! Mvh Janne Länk | |
|
Hur långt har den gått nu? Eftersom den vid inköpet 2007 hade gått 12900 mil enligt infon på din sida så antar jag att den har gått närmare 14000 nu så den kan nog inte klassas som en lågmilare. Den dyraste på Blocket som har gått över 13000 mil begär man 90000 kr för, så du kan ju alltid prova med 99000 kr? Tyvärr är det ju inte riktigt rätt säsong för cabförsäljning nu. /Masten |
|
|
Eftersom jag köpte en exakt samma typ av bil för ca 9 månader sedan har jag följt priserna. Mest för att kolla om man gjorde en bra eller dålig affär. Jag håller med Masten, kanske skulle du kunna få upp till 110.000 eftersom du har mycket extra. Är sufletten bytt höjer det värdet, är däcken i gott skick m.m. Samtidigt skall du vara medveten om att i vinter säljs nästan ingenting, har du råd att vänta. Vem, förutom jag, har tålamod att köpa en bil i slutet av november för att ställa den i garage. Inte många. I vinter skall du vara glad om du får 80.000 - 85.000:- |
|
|
Tack för din info, håll i dig! Den gick 12 mil förra året 13399 vid besiktining 2011-05-21, och mätarställning står nu på 13411 då den inte gått en mil i år (inte ens körd till besiktningen)! TACK! Mvh Janne Min Z3. Länk |
|
|
Tack för din information, Prins! Är medveten om att en cab inte bör säljas denna årstid, men var mest nyfiken vad man kan begära till våren. Hade ute den idag och tvättade och putsade, man blir lätt tveeggad, behålla eller sälja?! Tack för din info! Mvh Janne Min Z3. Länk |
|
|
Har du möjlighet - sälj till våren. Prisskiilnaden är riktigt stor. Jag köpte min Z4 på hösten och sålde på våren 2 år senare och fick tillbaka samma pengar. ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.