AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
5.632

Vågar man verkligen köpa en E61?

Sida 2 av 2
Karl-Hilding
Kolla denna!

Mycket bil med en fin motor!!
Länk
Ja jag har märkt att dem e duktiga på o ta betalt. Då kan man lika gärna köpa en vanlig o lägga ut 10k på ett M paket :)
karl: dem stolarna som sitter i din är comfort eller sport?
Karl-Hilding
Komfort, skitgoa!
Ok :) dem ser trevliga ut
ni
520
niklas100
520d 2008
Intressant det där med m paket letade efter bil på kvd och följde några auktioner
Där såldes två 520 d nr1 med m paket ca 13000 mil slutpris 235"
Nr 2 520d utan mpaket ca 9000 mil slutpris 187" i övrigt samma utrustning och samma årsmodell 08
Ganska imponerande att man värderar mpaket högre än vad det kostade nytt
16.554
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Det kan ju skilja i utrustning och skick utöver paketet också. Men visst är det så att skillnaderna på KVD ibland blir större än "värdet" av extra utrustning eller mindre mil. Fyndchans för den som går mot strömmen mao.

-------
//Lövet
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
För oss som vet vad M-Paket innebär inser man rätt snabbt att har man inte kontakter på skroten eller har tillgång till en smälld bil att plocka i från så kostar det både tid och extremt mycket pengar att eftermontera. (och då talar jag inte bara om fram och bak stöt som många bara tänker på)

Mvh Chrille aka. Chriz Loud
39
41
39
M5 2013
Ja, du kan glömma att eftermontera m-paket. Ohyggligt dyrt om du ska göra det riktigt.

E6x är en hållbar och bra vagn. Det finns ingen anledning att vara orolig förutsatt att bilen är väl servad och omhändertagen.

Har haft min 540iAM -07 i några år nu. Den bästa bil jag har haft.

Standardstolarna är bra, åkte 40 mil med min bror; fin komfort!
Sportstolarna är bättre. Komfortstolarna är fantastiska.
AMS testade BMW 550 för några år sedan ihop med motsvarande MB & Audi. De utnämnde BMWs komfortstolar till en av bilvärldens bästa stolar.

Jag har även kyla i mina komfortstolar, helt oslagbart. Och man kan ställa in skålningen på stolen så att de "kramas" mer än sportstolarna.

Ro
553
Ronald Belford Scott
Alpina b7-86
Mini Cooper -19
Saab 9000 Talladega-90
Camaro -77
Saab 9000 Mellberg
Ford Mondeo -14
Jag har standardstolarna, kommer aldrig mer köpa en bil med sådana.

"You can call me Bon"
Le
32
LennartS007
530d XDrive Touring -10
Komfortstolarna är bara bäst, bidrar till många goa långkörningar.
Visa användare
3.489
Narvselius
Alfa o BMW
Jadå, komfortstolarna är bäst, och har man dessutom ventilerade blir livet ännu bättre. Men, spring inte ifrån en bil som annars är "rätt" bara för att den "bara" har sportstolar. De räcker bra!

----
BMW CS #6212
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.