|
|
|
|---|---|
|
Sitter och läser lite om att koppla in steg o så i min e 39 verkar finnas massa olika förslag och ider om detta ... Sett massor med trådar om detta men inte nån som gett klarhet i just min fråga :) Har en e 39 530 -02 ska köra på en omvandlare av denna sort hade jag tänkt Länk så nu undrar jag hur ser jag om jag har dsp? detta verkar påverka var jag ska ta signalen till mitt steg? kan man koppla som han gör i videon eller har man sönder något då? Länk Läste att man kan ta signaler från orginal bass lådan ? e det bättre eller sämre än o göra som han i filmen gör? Tackar på för hand | |
| Någon som kanske har ett bra förslag på var man ska dra remote och ground ifårn? | |
| Remote kan du från remoten till originalsteget, vit kabel. Jord tar du från karossen. | |
| jo att jag ska ta grnd från karossen vet jag me tänkte mer om någon vet nått bra ställe o ta den utan att behöve hålla på o förstöra i skuffen :)) | |
| Här kan du hitta lite info, Länk | |
|
Page Not Found..... fick tyvär inte ut så mycket av den sidan :(( finns lite länkar man kan läsa men inget som ger svar på min fråga ang dsp :( |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.