AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
985

Behöver Köptips på Bmw 530 E61

Ja
210
Jalapan
530iA xDrive Touring -07 E61 LCI
Hej!

är intresserad utav följande bil
Länk

Är det något jag borde veta iom bilen gått 25k mil?..tänker på automatlådor.., är priet bra? dom har ju sänkt den en gång.. vad borde säljaren kunna få och vad borde jag kolla extra efter?

MVH Jalapan
Me
482
Megachef
525d E61 -06

520d F11 -17
På bilpriser.se hittar du riktmärken på priser. Där kan du fylla i reg nr utrustning mil osv
Visa användare
3.489
Narvselius
Alfa o BMW
En snygg E61:a i mitt tycke rätt färg (har samma!) och med vettig utrustning. Det som kan göra detta till köpläge är just milen; några potentiella köpare kommer säkert backa med tanke på miltalet.

Är bilen i bra skick är priset bra. Bara att åka och testa!

Innan du gör det; kolla gärna i Begagnatguiden här till vänster: Länk

----
BMW CS #6212
Shit! visst Facelift och M-Paket. Men 159k för en 5:a som gått 25k...oO

Säljer min för 160k, visserligen prelfift (-06) och inte M-paket, men den har bara gåt 9980mil i jämnförelse oO
bm
187
bmwjim
523im -05
Jag skulle nog försöka pruta en hel del pga milen, men det är säkert ingen dum bil.

Kolla så alla slitdelar är som ny, att driften inte glappar (eftersom det är 4wd) och all elektronik fungerar.
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Vill man ha en LCI så får man slanta upp! Nu känns väl iofs en XI ganska kall på marknaden. Miltalet är inga problem för bilen i sig, Räkna med omlack av front/huv och vindrutebyte så ska den vara som ny.

Jag kollade kanske som ni kommer ihåg på en LCI-bil innan jag köpte min pre-LCI och den var i denna prisklassen. Men åk och kolla. Ser den bra ut så är det ju bara att handla.

I mitt fall så var den jag kollade på en 2008 om jag inte missminner mig och den var inte vacker på utsidan men som ny på insidan.

Den tråden hittar ni här: Länk

Mvh Chrille aka. Chriz Loud
16.554
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Prefacelift och icke-M paket. Det är ju runt 50.000kr i skillnad om de har samma miltal. Går inte riktigt att jämföra.

-------
//Lövet
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.