|
|
|
|---|---|
|
Är sugen på något med fyrhjulsdrift och automat istället för min nuvarande 320d M-sport -08. Har länge varit inne på en Volvo V60 D5 AWD R-design men jag tycker att de är för dyra i dagsläget och har därför börjat fundera på en E91 330dA X-drive M-sport. Jag tirvs väldigt bra med min nuvarande bil så därför känns det som ett trevligt val :) Just nu har jag hittat ett exemplar som jag är lite intresserad av: Länk Är priset rimligt på den? Det lär väl antagligen gå att pruta ner lite. Endast en ägare som det verkar och den utrustning jag behöver. Vad ska man titta extra noga på med dessa vagnar? | |
|
Har inget att säga om bilen, men citerar annonsen, "BMW Premium Selection. Nästan ny BMW". Bilen är snart fem år och har gått närmare 10000 mil, det skulle inte jag beteckna som "nästan ny". MVH Christofer |
|
| Premium selection har 5 år och 12000 mil som gräns :) De går nog en hel del på skicket också tror jag. | |
|
Absolut, men det var "nästan ny" jag reagerade på... MVH Christofer |
|
| Jo det är väl att ta i lite kanske men en tor fördel med en Premium selection är att man får ett års garanti :) | |
| Är det ingen som har någon åsikt om denna bil? Jag har pratat med säljaren idag och bilen saknar vinterdäck samt motorvärmare vilket jag tycker gör att den är 10-15 tusen för dyr. Den är dock välservad, senast för 400-500 mil sedan och har bara haft en ägare. Är jag rätt ute? | |
råbban |
Jag tycker den verkar vara vettig. Kanske behöver komma ner till 210-215 tkr för att vara prisvärd. Är också intresserad av att göra bytet 320d-330d om något år.... vad tror ni om värdet på e9x när F30 och F31 börjar komma ut på allvar? Nog borde de dyrare tappa mer i värde än de billigare eller? |
|
Jag kan nämna att firman är seriös och bra att ha och göra med även vid reklamationer. Egen erfarenhet. ------- //Lövet |
|
| Ja jag har fått ett bra intryck, begagnatchefen var väldigt trevlig. Denna bil är såld av dem ny och att de nu hade fått sälja en till ny bil till förra ägaren av denna, trots att han troligen bor i Gävle då han iaf var skriven där. Det tyder ju också på att den personen varit väldigt nöjd med återförsäljaren. | |
| Kuuul......Kom överens med säljaren om inbyte på min bil till vad jag tyckte var ett förvånansvärt bra pris. Två timmar senare ringer han upp mig och meddelar att hans kollega hade sålt bilen under eftermiddagen utan att han visste om det... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.