|
|
|
|---|---|
|
Bytte luftfilter på min 325d -08 här om dagen. Hade köpt ett luftfilter mm hos skruvat.se enligt dom av "originalkvalitet". Efter över 2 mån väntan fick jag paketet, och det såg lovande ut Topran made in germany på kartongen och allt. Vid närmare inspektion så blev jag grymt besviken, till att börja med så är "lamellerna" på filtret mkt tätt packade, sen var det kraftigt gjutskägg runt hela inloppet på filtret bla en stor "flinga" som en 10krona, vidare kan man se att "korgen" som filtret är uppbyggt runt är delat och ser inte ut att sitta ihop ordentligt. (org filter är ej delat) Har laddat upp lite bilder som visar original filter (MANN) & Skruvats filter (Topran) På bilderna kan man tydligt se att det är stora skillnader. Men man har ju sparat en 100 lapp ... Länk Länk | |
|
Man får vad man betalar för tyvärr. Sen så har dom inte koll på vad som passar till vad, säljer grejer som skall passa till en hel modellserie, men som har fått avgörande omarbetning under modellcykeln och kommer inte att passa/fungera på hela serien. Dvs mycket lätt för den som inte är väl insatt att handla fel grejer. |
|
|
Min farsa rasade generatorn på sin 330 e46 två dagar innan han skulle köra på semster, beställde en generator på skruvat och fick en startmotor. Skicka tillbaka skiten och hålla på att maila för där fanns ingen att snacka med via telefon. Skickade ett mail där han sa att dom kunde behålla sin generator då han vart tvungen att köpa en generator på bmw då han ville komma iväg på sin semester, tog ett par dagar sen fick han ett mail där dom bad om ursäkt och hade skickat en generator. Så tja, kommer inte handla av dom iaf. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.