AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.016

halvljusautomatik, brända CD-s och antennförstärkare

Hej,

Min bil är import från DE och har då givetvis inte halvljusautomatik. Kan detta aktiveras? Har försökt i menyerna men det ser ut som det är blockat på något sätt, kan vara jag som inte vet hur man ska göra också.

Sedan har jag en businessstereo som inte kan spela brända skivor i CD-format (ej mp3). Kan man mjukvaruuppdatera detta och få det och funka?

Till sist fråga om antennmottagningen. Den är ju usel på min bil. Ska man börja leta vid antennförstärkaren? Det är en touring, sitter den då under glasluckan i överkant bak? Någon som kan säga direkt vilken säkring som matar denna?

Martin
Fr
55
Fresaa
335i Cabrio -07
Vad är det för modell? Min är tyskimport och den har halvljusautomatik, men kanske beror på att jag har det adaptiva strålkastare-tillvalet. Du har ingen strålkastarsymbol med ett A på (ett vrid till vänster från 0) på strålkastarvredet till vänster om ratten?

nej, om jag vrider en gång blire det angel eyes, andra steget xenon halvljus.

2007a e91
Ra
338
RasmusBMW
VW Golf GTD 2011 DSG
Carbon steel grey metallic
Bi xenon , DCC.
No turboshit - Only real Power - NOT 😉

Ski-doo MXZ X RS 2007

tackar för det!:)

jag trodde jag inte hade halvljusautomatik på min 2003 Z4 med xenonljus (tyskimport)
prövade att föra vredet till vänster förbi 0 och voila ! jag har halvljusauto!:)

rasmus: har du ett A på ditt vred?
Ra
338
RasmusBMW
VW Golf GTD 2011 DSG
Carbon steel grey metallic
Bi xenon , DCC.
No turboshit - Only real Power - NOT 😉

Ski-doo MXZ X RS 2007

yes har ett A :) trodde att det bara var en lampsymbol men ett litet a fanns där,såg jag nyligen i solljus :)
någon som har svar på övriga frågor??

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.