|
|
|
|---|---|
|
Hej Har sett många trådar där filttejp dyker upp, men har inte hittat någonstans där man kan köpa det, ge mig lite tips :) Mvh | |
| Länk kontakta dom. | |
|
BMW säljer, Elfa likaså. Säkert andra elektronikfirmor också. Annars kan man köra budgetvarianten och köpa hockeytejp. Finns mjuka sådana som funkar hyffsat. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Hej Kan du länka till ELFAs produkt ? Mvh |
|
|
Den här kanske? Länk |
|
| Jag har ingen koll på detta, men du menar att vävtejp är samma sak ? | |
|
Lämnar inga garantier, men det är en tyg/fleece-tejp som borde fixa biffen. Citat: "Bullerdämpande, nötningsbeständig, avrivbar, åldringsbeständig, flexibel" |
|
|
Jag kontaktade Stokvis som Vinyl tipsar om. De tillverkar ju dylika tejper för bland annat bilindustrin, men inte som konsumentprodukt. Jag fick tag på en vänlig tjej som skickade spillbitar från deras produktion till mig alldeles gratis. Om många hör av sig och tigger spillbitar så lär de ju tröttna, men det är värt ett försök. |
|
|
Jag ser ju att tex clas ohlson har tejper från Stokvis, jag menar dom kanske kan ta hem ? Annars måste väl någon vara villig att sälja lite till privatkunder för att tjäna en extra slant ? Ni som säger att bmw säljer, vad är det för reservdelsnr då ? |
|
| Snällt av henne | |
|
Hej Du hittar den hos wurth.. |
|
|
Jag gissar att det är denna du vill ha? Länk |
|
| Säljer wurth till privatpersoner i sina butiker ? | |
|
Exakt samma tejp som jag tipsade om hos ELFA |
|
|
Vet ej! Annars kan jag fixa till dig.. |
|
| Köpte den på Wurth idag, ska montera den nån dag, får se om det blir bättre i knarrandet :) | |
| My lord vad fel det blev när jag snabbläste trådrubriken. :) | |
| Ja lustigt hur vissa tänker ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.