|
|
|
|---|---|
|
Skulle provköra 530 Touring som varit avställd i ca 5år, årsmodell 00 som bara rullat 10.000mil Den ville inte riktigt komma igång och firman säger nu att de måste byta spjällhuset. Vad innebär det, kostnad, eventuella övriga fel etc? | |
|
Hur ofta går ett spjällhus sönder? Och än mer av att stå still? Det har säkert fått en felkod på spälljuset och vill byta det, jag hade börjat med spjällhuskontakten att göra rent den och försäkra mig om att den inte ärgat igen. |
|
| Ok. Annat som kan "mögla" igen när den bara står still som man bör titta på? Olja och annat kanske? | |
| Avställd 5år, 10000mil? Gammal krockad bil dem bytt motor & skruvat mätaren på? | |
|
Nej. Inte krockad eller skruvad(vilket jag trodde från början). Bara en udda firma som inte jobbat så hårt att sälja den. Dom vill ha för mycket för den. Nu kanske dom kan tänka sig bli av med den billigare. 523 var det, inte 530 som jag skrev tidigare. |
|
| Undrar varför man tar in en bil och sedan inte jobbar så hårt med att försöka sälja den (dyrare än vad man köpte den för) och sen återupptar det 5 år senare? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.