|
|
|
|---|---|
|
Länk Joo, ska man tro på det? | |
| 19 tums original hjul oxå | |
|
haha ne? :D nu är visserligen bilderna väääldigt dåliga, men tycker mig se allafall en rynka i lädret och strålkastarna ser lite "blästrade" ut. Men varför en bry sig om det? Vad jag minns är det väll mer än 152 mil till spanien? :D Och "välvårdad med beg-slitage", 152mil? tycker den som bor närmast malmö ska åka och provköra denna bilen ner i ett dike :) |
|
|
och en GT senare?????? _-*-_*_-*-_*_-*-_ Lennart |
|
|
Det visar sig att säljaren, Thomas, står som referens till byggföretaget ZIGbygg, klicka på 'Rekommendation' nere till höger: Länk Det är inte vilket hus som helst som Thomas smällt upp utan det är Gislövhöj i Trelleborg som var föremål för en riktig bolånetorsk-nagelbitare i våras: Länk Länk Länk Jag vet inte hur detta påverkar trovärdigheten hos bilannonsen. Å ena sidan verkar det röra sig om en allt annat än standard-personlighet som bygger ett 16-miljoners-hus i Trelleborg och sedan kånkar. Vem vet vad en sådan kan hitta på? Köpa en M5:a, frakta den på trailer till Spanien, köra 150 mil och sedan frakta tillbaks den...varför inte? Sedan kan man såklart även tänka sig att någon med restskuld på 12 miljoner från en dålig husaffär kan bli lite desperat och dra till med århundradets mätarskruvning för att få in lite cash. |
|
| Ja eller hur...3 ägare, och ingen av dom har kört med bilen... | |
|
Hade den verkligen kostat 90' om den gått 152 mil? De pengarna får man ju knappt en 15000 milare för. ------- //Lövet |
|
| Han måste ju mena att den gått 152 mil i Sverige bara och inte redovisat Spanienmilen. Kan inte tänka mig att man vore så "dum" annars. | |
| Eller så kanske han bara missat 2st nollor 15200mil. | |
|
Det står 15200mil i annonsen och säljaren har markerat miltalet som 15000-15499mil. Varför göra en tråd även om det kan ha stått 152mil tidigare?? Det förstår man väl själv vad säljaren egentligen menade?? Är det sådan trådtorka att vad som helst kan bli en tråd? |
|
| stephan står det "låg-milare", "152 mil", och "0-499mil" så bör väl det tolkas som 152 mil!?.... jag kan ju inte rå för att han ändrat annonsen i efterhand? | |
|
Nej, men du kan tänka till lite istället för att direkt börja anklaga säljaren för mätarfiffel. /Masten |
|
|
Det stod faktiskt 'Endast 152 mil' i annonstexten där han nu skrivit 'Endast 15200 mil'. Han ska alltså både klickat fel i drop-down-menyn där man väljer miltal och dessutom sedan skrivit samma felaktiga miltal i annonstexten av misstag? Är man så klantig så får man väl finna sig i ifall folk hinner börja spekulera. Nu är det ju ingen större skada skedd. |
|
| Jag vet hur det är med er, men 15200 mil definierar inte jag som lågmilare. Men allt är ju givetvis relativt. | |
| +1 på både fkon och C.Ek. | |
| man vill göra folk uppmärksamma bara... masten jag har dessutom inte anklagat ägaren för mätarfiffel?? men nu verkar det ju som att ägaren ändrat sitt misstag på sin sk. "lågmilare!?", så det får väl vara en ok annons (förutom hjulen då) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.