|
|
|
|---|---|
|
Hej! Tänkte bara höra vad ni har för åsikter om denna; Länk Funderar på den nämligen.. | |
| Inga som har några åsikter alls?..:P | |
|
Hej! Fin bil! * Jag skulle kolla upp den via carfax (där får du mycket matnyttig info.) * Det är en importbil * Miltalet är ca: 1000mil/år, det är uppseendeväckande lite om den inte endast är sommakörd (se på carfaxrapporten om miltalen är rimliga mellan varje besiktning) * Om allt ovan är "OK" provkör och känn/lyssna så att den är tight i motor och drivlina, 328:erna kan vara rätt hårt körda... * kolla servicebok * hissa upp bilen och undersök noggrant * kolla alla vikkanter i dörrar o huv o bagagelucka efter rost ... my two cents |
|
|
Länk Där har du unika produktionsdata för just den bilen. ps priset ligger rätt, förutsatt att allt är "ok" i mitt tidigare inlägg" ds |
|
|
Ok tackar:) Är det förresten exakt likadan motor i E46 328 som i E36 328? Isåfall så känner jag till den väl, då jag har en E36 328.. |
|
|
Det sitter en M52:a i aktuell bil, 2.8L (Två International "Engine of the year" utnämningar) Efterföljaren heter M54 3.0L, den hamna i 330 (om jag inte missminner mig) Svaret på din fråga är: ja |
|
|
Typiskt också, han hann sälja den till en annan för över 70:/ (Jag hade fått den med fälgarna för 65) Men men, så är det, lär väl dyka upp en lika fin nån gång..:P Men då har jag tittat på en annnan; Länk Det jag då undrar är detta med "Hamann".. M sport vet jag vad det är, men har aldrig hört talas om att det finns et Hamman paket original.. Någon som vet exakt vad detta paket innehåller? |
|
|
Kan få den för 61 000, fast med dåliga bakdäck.. Dock så har han ägt den i en månad bara, vilket är en liten varningssignal tycker jag.. Säger att han säljer den för att han kom på att han inte hade råd med 2 bilar..:P |
|
|
vad är det för bakkjol på bilen? |
|
|
vad är det för bakkjol på bilen? |
|
| Det är väl Hamann antar jag.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.