|
|
|
|---|---|
|
Har varit och tittat på den här. Den såg lite halvskabbig ut. Dock extreeeemt lite rost, gammal 7 serien kanske inte är en rostbil iofs, vad vet jag. Kunde inte få igång motorn, dom sa pga den stått ett tag. Lät slö, startmotor eller el som var trött. Men dom säljer den åt privatperson och fick in bilen för två veckor sen. Den borde ju kunna starta utan problem om den stått i två veckor(förutsatt dom inte bytt till annat batteri, glömde fråga, ska ta en till titt på den). Hursom, den är dyrare än de jag hittat på blocket, har inte gamla telefonen i mittkonsol eller gps, skicket jämfört med de på blocket vet jag inte eftersom denna är den första jag tittat på. En äldre gubbe som äger den idag, verkar tagit hand om service men lister och annat har han inte brytt sig om att byta, mycket torrt gummi utanpå bilen. Utifrån miltal och år. Vad skulle ni tippa att denna egentligen är värd? Länk | |
| Ser snuskigt skabbig ut, ingen vidare utrustning, gått långt och är dyr. Jag ser ingen anledning i världen att köpa den bilen. | |
|
Kunde du se hur den ser ut under? Annars är en besiktning på närmsta ställe en bra investering... Mvh |
|
| Åk runt och titta på några olika E38:or, börjar finnas så många sunkiga att det är väldigt dumt att köpa första bästa. | |
|
Den är väldigt snikutrustad för att vara en E38: minsta motorn, ingen xenon, ingen telefon (man använder ju inte den så ofta, men det är snyggt när den lyser :) och ingen Navi / GPS, standardstolar med det standardskinnet (inte så mjukt), orange blinkers, standardhjul. Å andra sidan kanske den är i väldigt fint skick? Och även om 2.8-motorn kanske är lite klen, så kanske den drar lite mindre bensin? Jag tycker du ska kolla på fler bilar. :) |
|
|
Ja. Det blir att titta på fler. Finns några på blocket som ser betydligt mer orisvärda ut. Finns det nån bra 7-serie guide för att se den vanligaste extra utrustningen? Tex mjukare säten, vad kallas det i annonserna? |
|
|
Glömde ju... Förutsatt att den ser ok ut underfrån. Den har lite extrautrustning eller ingen alls, standardsäten etc. Vad anser ni den är värd? |
|
| Skulle tippa på ca 25´ besiktigad och klar. | |
|
En liten uppdatering Den ville inte starta när jag skulle ta provturen. Har inget med batterierna att göra. Den hade bara stått still i ett par veckor. |
|
Ni 153 Volvo v90 t4 2019
BMW M3 30 jahre ed 2017 Mercedes v300 AMG 2020 Porsche 992 Carrera S 2020 |
Hej jag har en 728 97 sv såld 15000 mil kan det vara något ? |
| Absolut Nils-Johan. Har du vägarna förbi stockholm? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.