|
|
|
|---|---|
|
Om byter grenrör och kopplar in lamdasonderna utan kattar , får man upp felkod då? Någon som testat? | |
|
Har bytt till Extraktor grenrör, men har en Race katt på. Det fungerar klockrent. Så det bör inte vara några problem för att köra utan. Ska själv pröva så fort jag får tag i en annan katt som jag kan tömma innehållet på och använda som rör :). Polisen här har en tendens att vilja kolla om jag har katt eller inte :) |
|
| Går bilen märkbart bättre? ,respons osv... | |
| Gjorde bra skillnad mot original blåset. Helt klart värt jobbet. | |
|
Eftersom man sätter avgasrenings kontrollen ur funktion så lär ju motorlampan börja lysa..... Kan motorn gå I limphome läge eller kommer den fungera normalt? |
|
| Jag vet inte, men vet en del som kör utan och det fungerar bra. | |
|
om det inte funkar så går det kanske att lösa med O2 simulatorer. Brukar inte kosta vansinnigt mycket pengar. /DJ |
|
| Var kan man få tag I såna? | |
|
Jag har aldrig köpt några själv, finns många som använt det på 335or. Men googlade lite snabbt, dessa två länkarna hade jag velat se om jag var i din sits: Hur det går till: Länk Var dom köpte: Länk Kolla runt lite själv, finns säkert massor av info på olika forum. Du är definitivt inte den första som funderar på detta :-) /DJ |
|
|
Ok! Tack för tipset! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.