|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag har under sista 5 åren lagt ut 3 olika bmw på powerbörsen. Har aldrig fått ett enda samtal. Det har varit fina bilar med normala mil och lågt pris men icke.... Är det bara blocket som fungerar att sälja bil på idag eller finns det någon annan sida som fungerar? | |
| Det fanns en liknande tråd nyligen "vi som sålt våra bilar på powerbörsen" eller liknande. Det fanns ett antal som sålt sina bilar via Powerbörsen. Jag har testat de flesta säljplatserna, och kommit fram till att Blocket funkar bäst. Folk som tittar på märkesforum tittar också på Blocket. | |
|
Jag har eller aldrig fått någon respons på mina annonser på Powerbörsen, däremot har jag köpt 2 st där. BMW CS #5206 |
|
|
Har annonserat 2ggr men aldrig fått någon respons. Även om detta är ett ganska stort forum så är det enormt litet i jämförelse med Blocket. ------- //Lövet |
|
| Ärlighetens namn så vet jag iaf en bil av inlägg ovan som var för högt prissatt så det är nog bara priset det handlar om :) | |
|
Då har du ett fantastiskt minne för det är länge sedan nu. ------- //Lövet |
|
|
Aha, du kanske inte syftade på mig. ------- //Lövet |
|
| När jag hade M3an ute fick jag ungefär lika mycket samtal från AP som Blocket. Mail-bombningen kom endast från Blocket dock... | |
|
Fel pris, samt trots allt ganska få som kollar där. Mats BMW CS #5847 |
|
| Jag har annonserat en mängd delar, ofta väldigt billigt iofs men fått sålt det mesta. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.