|
|
|
|---|---|
| Länk dags att starta en tråd om kommande m3:an.. av spionbilderna att döma så kommer fronten påminna mycket om den m6;an har och sämre förebild kan man ju ha hehe.. vad tror ni om motoralternativen? personligen är jag väldigt glad att den kommer i sedan utförande.. vad har ni för förväntningar? | |
|
Tycker det är bra med en fyrdörrars coupe kan vara lite lätt osmidigt om man är ner än 2. Skulle gissa på att effekten kommer ligga runt 480 (får ju inte köra ifrån storebror M5 ) Personligen skulle jag nog skippa dragkroken som var på första bilden Som tur är så sitter inte jag i den ekonomiska sitsen så jag behöver tänka på vilken utr jag ska ha på en sprillans M3 :) Kan nog bli en mycket potent bil ska bli spännande å se hur den kommer se ut utan förkläde |
|
|
blir spännande att se hur den kommer att se ut osminkad. /Anders |
|
|
Jag tycker det är jätte kul att det kommer en 4 dörrars,Synd bara att E46an inte fick det.. Den blir säkert grym det är väl få som blir besvikna på M bilar eller?Hoppas bara iden inte får V motor |
|
| Kul med sexa igen=) inte för att förra modellens v8 var fyskam! Nya sexan är väl inte en vidareutvecklad 335 motor typ? Kom igen nu BMW M, skapa en stor rak högvarvig sugsexa istället...så mycke brutalare tycker jag! | |
|
Själv är jag glad för att det verkar som att det blir dragkrok på denna m3a. Hade gärna haft en m3 F30 touring med dragkrok:) Mvh. Richard |
|
| dragkroken kommer nog inte på den produktionsklara bilen.. har sett andra sportbilar testas på det sättet.. tror det blir en rak 6:a med turbo med en sisådär 450-480hk | |
| Tycker att det ser ut som att den får gälar liknande dom på 1M fram. | |
|
Jag har läst att BMW bekräftat att det blir rak sexa med överladd. --------------------------------- If you can´t drift it - ditch it! |
|
|
frågan är vad prislappen hamnar, snart kan det ju istället vara affär att köpa en kvarvarande M5 F10 som handlarna inte blir av med. /Anders |
|
|
Bara jag som blir alldeles lyrisk över att se dragkroken? :D Hoppas hoppas hoppas! :D Tänkte mig en 320d men tror nog jag ska vänta ut nya m3an... finns ju faktiskt möjlighet att ha en m3a som enda bil om man nu kan få den med dragkrok :) m5 e60 finns väll ändå med dragkrok? Ganska hundra på att en bekant hade det på en av sin gamla... När det kommer till motor så hoppas man ju självklart på rak 6a - och för att få effekten där den borde vara (440-480) så behövs ju tyvärr överladd :/ men med tillräckligt många kompressorer så borde dom ändå kunna få till en rapp motor. Gillar även att det verkar vara ordentliga bromsar på :) |
|
| Länk .. kan den komma att se ut såhär? | |
|
bmw_jerry > om så är fallet kommer den göra sig ruskigt snygg med en kolfibersplitter :D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.